مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در پاکستان + فیلم

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور گسترده عزاداران در سراسر پاکستان برگزار شد.

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در پاکستان + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با حضور گسترده در مساجد، حسینه‌ها و اماکن مذهبی در شهر‌های مختلف پاکستان از جمله لاهور، کراچی، حیدر آباد، راولپندی، پیشاور، کویته و گیلگت بلتستان اشک ماتم ریختند.

انبوه مشتاقان و ارادتمندان به ساحت مقدس ائمه اطهار علیهم السلام در پاکستان با برپایی مراسم عزاداری، روضه خوانی و سینه زنی به یاد مظلومیت حضرت فاطمه زهرا(س) بر سر و سینه زدند.

در این مراسم‌ سخنرانان به بیان غربت و مظلومیت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شیعیانشان پرداختند و با بررسی ابعاد شخصیتی برترین بانوی جهان خلقت حضرت صدیقه‌ی شهیده فاطمه زهرا(س) به تبیین مظلومیت و غربت ایشان بعد از شهادت رسول خدا(ص) پرداختند و ایام جانگداز فاطمیه را به سوگ نشستند.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان نیز مراسم عزاداری را در مسجد امام حسین شهر اسلام آباد برگزار کرد.

در این مراسم که با حضور سید محمدعلی حسینی سفیر کشورمان، محمدرضا کاکا رایزن فرهنگی سفارت ایران در پاکستان، روسای نهاد‌های ایرانی و کارکنان سفارت برگزار شد، ایرانیان مقیم اسلام آباد نیز با برپایی مراسم عزا بر مصیبت شهادت دختر پیغمبر علیهم السلام گریستند.


بیشتر بخوانید: مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) در حسینیه ایرانیان مقیم باکو + فیلم 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار