مصاف صدرنشینان و قعرنشینان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال بانوان

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۱۱ بهمن ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال بانوان فردا (جمعه) ساعت: ۱۱ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های رفسنجان، کرمان، مشهد، اصفهان و شیراز پیگیری می‌شود.

برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

مس رفسنجان - پالایش نفت آبادان

مس رفسنجان در این هفته میزبان پالایش نفت آبادان خواهد بود، تیم مس در حال حاضر با ۵۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در جایگاه دوم جدول قرار دارد و با این پیروزی می‌تواند صدرنشین هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال بانوان شود. در سوی دیگر میدان تیم پالایش نفت قرار دارد که با ۳۰ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است و برای کسب سه امتیاز این دیدار باید تلاش زیادی کند، تیم پالایش حتی در صورت پیروزی برابر مس رفسنجان جایگاهش در جدول تغییری نمی‌کند.

دختران کویر مس کرمان - ملی حفاری

دختران کویر مس در یکی از دیدار‌های حساس این هفته به مصاف تیم ملی حفاری خواهد رفت، تیم دختران در حال حاضر با ۲۹ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و باید از سد یکی از مدعیان لیگ در این هفته عبور کند. متاسفانه دختران کویر کرمان حتی در صورت پیروزی برابر تیم حفاری شانسی برای صعود به مرحله پلی آف رقابت‌ها ندارند و این در حالی است که تیم دختران کرمان در فصل گذشته به مقام چهامی مسابقات رسیده بود. در سوی دیگر تیم ملی حفاری یکی از مدعیان لیگ با ۴۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و در صورت کسب پیروزی در این دیدار می‌تواند به صدر جدول صعود کند.

نامی نو - رهیاب تهران

نامی نو اصفهان در این هفته میزبان رهیاب تهران خواهد بود، تیم نامی نو تا اینجای فصل با ۴۱ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و حتی در صورت پیروزی مقابل رهیاب تهران شانس کمی برای قرار گرفتن جزو چهار تیم بالای جدول و صعود به مرحله پلی آف دارد، تیم نامی نو در فصل گذشته به مقام قهرمانی در لیگ رسیده بود، اما در سال جاری صعود این تیم به مرحله پلی آف در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در آن طرف تیم رهیاب با ۲۹ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد، تیم رهیاب شانسی برای صعود به مرحله پلی آف رقابت‌ها ندارد، اما این تیم در ابتدای لیگ برتر فوتسال بانوان در سال جاری عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته بود و یکی از مدعیان لیگ به شمار می‌آمد، اما رفته رفته دچار افت نسبت به روز‌های اولیه خود شد.

هیئت فوتبال خراسان رضوی - هیئت فوتبال شهرستان اصفهان

تیم صدرنشین هیئت خراسان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال بانوان میزبان حریف انتهای جدولی خود هیئت اصفهان خواهد بود. به نظر می‌رسد این بازی به صورت یک طرفه در جریان باشد. تیم هیئت خراسان در دور رفت رقابت‌ها با تفاضل گل بالایی از سد این تیم اصفهانی عبور کرده بود.

پویندگان فجر شیراز - شهروند ساری

پویندگان فجر شیراز در این هفته میزبان تیم شهروند ساری خواهد بود، تیم پویندگان که تا اینجای فصل با ۲۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد در این هفته‌های باقی مانده تا پایان لیگ باید تمام تلاشش را بکند تا با کسب بهترین نتیجه مثل سایر تیم‌ها از مسابقات امسال خداحافظی کند، در طرف دیگر تیم شهروند ساری با ۱۱ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد و نتوانسته امتیازات خوبی در بازی‌های امسال کسب کند.

پارس آرا - سایپا

پارس آرا شیراز در این هفته میزبان سایپا تهران خواهد بود، تیم پارس آرا در فصل جاری با شرایط اقتصادی بسیار دشواری دست و پنجه نرم کرد و اکنون با ۱۳ تیم در جایگاه دهم جدول قرار دارد. در طرف دیگر تیم سایپا تهران یکی از مدعیان لیگ امسال قرار دارد که در حال حاضر با ۴۷ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است و جواز حضور در مرحله پلی آف را به دست آورده است.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار