هفته هجدهم لیگ برتر؛

پارس در جم و شاهین در تهران میزبان و مهمان حریفان خود هستند

همزمان با هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم پارس جنوبی در خانه میزبان گل گهر و شاهین شهرداری در تهران مهمان پیکان خواهد بود.

پارس جنوبی در جم و شاهین در تهران میزبان و مهمان حریفان خودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فردا همزمان با هجدومین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم پارس جنوبی و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر خواهد رفت.

پارس جنوبی جم که اکنون با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد در تلاش است با کسب نتایج مناسب در هفته‌های باقیمانده حساب خود را از دیگر مدعیان سقوط جدا کند.

زردپوشان جمی دیروز از سوی مدیرعامل باشگاه شارژ مالی شدند تا با انگیزه بالا مهیای دیدار حساس این هفته مقابل گل گهر سیرجان و شاگردان مجید جلالی شوند.

فردا همچنین شاهین شهرداری بوشهر در یک دیدار خارج از خانه از ساعت ۱۵ به مصاف با پیکان خواهد رفت.

شاهین نیز ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت کرده است تا جمع پرداختی‌ها از ابتدای فصل تا کنون به ۵۰ درصد برسد.

شاهین برای بازی با تیم پیکان صبح امروز راهی تهران  شده است و در این دیدار لوکا گادرانی و مصطفی احمدی به دلیل مصدومیت و حسین مالکی و مرتضی غلامعلی تبار به علت محرومیت  غایب خواهند بود.

هفته هجدهم لیگ برتر ۴ تیم قعرنشین جدول رده بندی روبه روی یکدیگر قرار می‌گیرند؛ مسابقاتی که برای همه این تیم‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و امتیازات آن می‌تواند در پایان فصل به کارشان بیاید.

در جدول رده بندی پارس جنوبی با ۱۴ امتیاز، پیکان با ۱۳ امتیاز، گل گهر با ۱۱ امتیاز و شاهین با ۷ امتیاز رتبه‌های پایینی را به خود اختصاص داده اند. از این رو با توجه به شرایط جدول دو مسابقه‌ای که این ۴ تیم روز جمعه با هم برگزار می‌کنند می‌تواند گره پایین جدول را تا حدی باز کند.

داده اند. از این رو با توجه به شرایط جدول دو مسابقه‌ای که این ۴ تیم روز جمعه با هم برگزار می‌کنند می‌تواند گره پایین جدول را تا حدی باز کند.

اگر پیکان و پارس جنوبی در این دو مسابقه به برتری برسند، از نظر امتیاز شرایط شان بسیار خوب می‌شود و می‌توانند از انتهای جدول جدا شوند. منتهی گل گهر و شاهین نیز اگر می‌خواهند در لیگ برتر بمانند، خوب می‌دانند که ۳ امتیاز بازی‌های فردایشان سرنوشت ساز خواهد بود. اگر گل گهر و شاهین در دیدار‌های خارج از خانه جمعه خود پیروز شوند، به ترتیب ۱۴ و ۱۰ امتیازی می‌شوند و با این شرایط پیکان به رده پانزدهم می‌رود و گل گهر یک رده صعود می‌کند. از طرفی پارس جنوبی نیز خطر سقوط را بیشتر از همیشه احساس خواهد کرد.

به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید در این دو مسابقه حساس انتهای جدول چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.