مراسم گرامیداشت جانباختگان تشییع سردار سلیمانی

گرامیداشت یادوخاطره جانباختگان مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت در کرمان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت یاد جانباختگان تشییع سردار سلیمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم  گرامی داشت یاد وخاطره جانباختگان حادثه تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور مسئولین و امام جمعه کرمان در حسینیه ثارالله برگزار شد.

دراین مراسم نماینده ولی فقیه دراستان کرمان،مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان وجمعی از مدیران اجرایی استان ومردم داغدار شهرکرمان حضور داشتند.

 جان باختن تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان و موجب تأثر و تألم مردم ایران گردید و به همین مناسبت مراسم یادبود این جانباختگان در حسینیه ثارالله کرمان برگزارشد.

همچنین در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان تشییع مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این مراسم به نوحه خوانی پرداختند.

 حجت الاسلام راشدیزدی کارشناس مذهبی و سخنران بعثه مقام معظم رهبری نیز دراین مراسم گفت: مرگ امریست واقعی و استثنا هم ندارد اما  بهترین نوع مرگ، مرگ سرخ یا همان شهادت است که نصیب افراد خاص می شود.

 او افزود: بهترین نوع مرگ، مرگ سرخ است و کسانی که به این رنگ می میرند کسانی هستند که به مرگ غلبه پیدا می‌کنند و آزاد هستند که به آن‌ها شهید می گویند.

راشد یزدی تصریح کرد: شهدا گروهی هستند که مرگ غیر عادی اما در مسیر الهی دارند و مرگ حریفشان نیست.

او ضمن تسلیت و تبریک به خانواده جانباختگان از خداوند برای بازماندگان صبر و اجر جمیل طلب کرد.

این مراسم با مرثیه سرایی و مداحی در وصف شهدا به ویژه شهدا مقاومت و جانباختگان حادثه تشییع همراه بود.

مراسم گرامیداشت جانباختگان حادثه تشییع درحسینیه ثارلله کرمان پیش ازظهرامروزبا حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار