آیت الله دری نجف آبادی:

انقلاب ما انقلاب کرامت اسلامی و انسانی و معامله قرن از جنایات تاریخ است

نماینده محترم، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب ما انقلاب کرامت اسلامی و انسانی و معامله قرن از جنایات تاریخ است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار اعضای ستاد دهه فجر استان گفت: انقلاب ما انقلاب کرامت اسلامی و انسانی است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار اعضای ستاد دهه فجر استان به جایگاه کشور قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب ما انقلاب کرامت اسلامی و انسانی است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: این انقلاب، انقلاب ملت بزرگ اسلام است و باید قدر آن را دانست و قدردان استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بود.

او اضافه کرد: مردم در دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن باید با حضور آگاهانه خود در درجه اول راه امام، شهدا و سردار دل‌ها را با قدرت ادامه تداوم بخشند بعیت کنند و وفاداری خودشان را اعلام کنند.

معامله قرن از جنایات تاریخ است

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به طرح امریکایی- اسرائیلی موسوم به معامله قرن و رفتار‌های جنون آمیز آمریکا در منطقه و جهان پیرامون این موضوع بیان کرد: یکی از جنایات اخیر در منطقه مذاکراتی بود که میان ترامپ و نتانیاهو در کاخ سیاه با عنوان معامله قرن انجام گرفت.

او ادامه داد: معامله قرن جزء بزرگ‌ترین جنایات تاریخ است، جبهه مقاومت اگر برای جلوگیری از این معامله حتی ۱۰۰ هزار شهید هم بدهیم، جا دارد.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه استان مرکزی استان امام خمینی (ره) است و باید در همه زمینه‌ها در کشور نمونه و الگوی حسنه باشد. از مسئولان و دست اندرکاران ستاد دهه فجر خواست تا اقدامات لازم را برای برپایی جشن چهل و یکمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی انجام دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.