همزمان با دهه فجر؛

افتتاح۱۷ طرح با اعتبار ۱۶میلیارد ریال در روداب

مجتمع‌های فرهنگی در روستاها،بهره برداری از تامین روشنایی معابر ورودی و خروجی روداب وتوسعه پورت تلفن از مهمترین طرح‌های دهه فجر در بخش روداب است.

۱۷ طرح با اعتبار ۱۶میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در روداب افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حکم آبادی بخشدار روداب گفت: ۱۷ طرح در بخش‌های مختلف با بیش از ۱۶میلیارد ریال اعتبار در بخش روداب به بهره برداری می‌رسد.
 
او ادامه داد: افتتاح مجتمع‌های فرهنگی چند منظوره در روستاها، بهره برداری از ساختمان‌های مدد جویی کمیته امداد، افتتاح پروژه احداث گلخانه، افتتاح زیست پزشک روداب، بهره برداری از تامین روشنایی معابر ورودی و خروجی روداب، بهره برداری از پست توزیع برق فشار ضعیف  و ADSL از مهمترین طرح‌های دهه فجر در بخش روداب است که در مجموع بیش از ۱۶میلیارد ریال هزینه شده است.
 
بخشدار روداب گفت:  آذین بندی فضای شهر با مشارکت مردم و شهرداری، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی، مراسم جشن پیروزی انقلاب و محفل انس با قرآن از مهمترین برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی بخش روداب است.

حکم آبادی گفت: با توجه به هجمه‌های گسترده دشمنان علیه نظام اسلامی گرامیداشت این ایام فرصت مغتنمی برای بیان خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امیدبه مردم است و همه ما در این زمینه رسالت بزرگی بر عهده داریم.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار