افتتاح و کلنگ زنی ۵۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی طی ایام دهه فجر در آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی خبر داد: درایام دهه مبارک فجر امسال ۵۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

شهدی با تبریک فرارسیدن چهل و یکیمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: از این تعداد پروژه ۵۳۹ طرح افتتاح و ۵۵ طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای بهره برداری و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی و خدماتی در دهه مبارک فجر امسال در استان در مجموع بیش از ۲۱ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه و پیش بینی شده است که با بهره برداری از این پروژه‌ها ۲ هزار و ۷۴۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در طول روز‌های دهه فجر ۵۴ طرح اقتصادی، ۳۶۶ طرح عمرانی و ۱۱۹ طرح خدماتی در حوزه شهرداری‌ها در شهر‌های مختلف استان به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: از مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها، ۲ هزار و ۵۹۱ میلیارد ریال مربوط به پروژه‌های اقتصادی، ۷ هزار و ۶۷۲ میلیارد ریال مربوط به بخش عمرانی و ۳ هزارو ۷۱۶ میلیارد ریال نیز مربوط به پروژه‌های شهرداری‌های استان است.

شهدی همچنین به کلنگ زنی تعدادی از طرح‌های جدید در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی در استان نیز اشاره کرد و افزود: در این ایام مبارک همچنین اجرای ۴۱ طرح در حوزه عمرانی و اقتصادی و ۱۴ طرح خدماتی نیز توسط شهرداری‌های استان آغاز می‌شود که به ترتیب ۷ هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال و ۱۴۹ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
در حال تکمیل/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.