نمایش ۱۴ فیلم جشنواره فجر در ایلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از نمایش ۱۴ فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سالن سینما فرهنگ شهر ایلام خبر داد.

نمایش ۱۴ فیلم جشنواره فجر در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ۱۴ فیلم جشنواره فجر بر اساس تمهیدات سازمان سینمایی کشور، تفاهم‌نامه مابین دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در مرکز این استان به نمایش درخواهد آمد.

او مطرح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده نمایش فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم در ایلام از ۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری در سالن سینما فرهنگ ایلام برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بابیان اینکه فیلم‌های جشنواره فجر در سالن سینما فرهنگ شهر ایلام در سه سانس نمایش داده می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به هنر سینما و تماشای فیلم‌های جشنواره فجر می‌توانند برای تهیه بلیت به مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی واقع در خیابان پیروزی مراجعه کنند.

او مطرح کرد: فیلم‌های آتابای به کارگردانی نیکی کریمی، روز صفر به کارگردانی سعید ملکان، خوب بد جلف ۲، ارتش سری به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی، روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی، آن شب به کارگردانی کوروش آهاری و مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی در ایلام به نمایش درخواهند آمد.

خودآموز اظهار کرد: سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور، دشمنان به کارگردانی علی درخشنده، قصیده گاو سفید به کارگردانی بهتاش صناعی ها، دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد، من می‌ترسم به کارگردانی بهنام بهزادی، لباس شخصی به کارگردانی امیرعباس ربیعی، کشتارگاه به کارگردانی عباس امینی و تومان به کارگردانی مرتضی فرش‌باف از دیگر فیلم‌های جشنواره فجر هستند که در ایلام به نمایش درمی‌آیند.

او افزود: در جریان نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در سال گذشته بیش از ۴ هزار نفر از علاقه‌مندان ایلامی برای تماشای فیلم‌های جشنواره فجر به سالن سینما فرهنگ شهر ایلام مراجعه کردند.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.