نتانیاهو جزئیات معامله قرن را برای پوتین گفت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از سفر به واشنگتن به مسکو رفت تا درباره طرح آمریکایی «معامله قرن» به ولادیمیر پوتین اطلاعاتی ارائه دهد.

نتانیاهو جزئیات معامله قرن را برای پوتین گفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی نشریه جروزالم پست در گزارشی از دیدار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در روز پنجشنبه در کرملین خبر داد.

به موجب این گزارش، نتانیاهو امروز برای دیدار و گفتگو با پوتین وارد مسکو شد. وی در بدو ورود به کرملین با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور روسیه نخستین مقام ارشد بین‌المللی است که وی پس از انتشار طرح ترامپ موسوم به معامله قرن و بعد از مذاکرات در واشنگتن با او دیدار و گفتگو می‌کند به خبرنگاران گفت: این دیدار نشان می‌دهد روابط ما حتی به یکدیگر نزدیکتر شده است.

دو طرف در مذاکرات امروز مسائل دوجانبه و تحولات بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

پیشتر سخنگوی نتانیاهو اعلام کرده بود نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از سفر به واشنگتن به مسکو سفر خواهد کرد تا درباره طرح آمریکا برای خاورمیانه موسوم به ”معامله قرن“ به پوتین اطلاعاتی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: ترامپ از "معامله قرن" رونمایی کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه طی کنفرانسی مشترک از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه (معامله قرن) رونمایی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار