کریمیان: بازی سختی مقابل پیکان خواهیم داشت/ امیدوارم از قعر جدول جدا شویم

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: فردا بازی سختی را مقابل پیکان خواهیم داشت و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در دیدار‌های باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و فکر می‌کنم بازی نزدیک و حساسی در پیش خواهیم داشت.

او در ادامه افزود: امیدوارم فردا یک بازی خوب از خود به نمایش بگذاریم و امتیازات کامل این بازی را کسب کنیم. حسین مالکی و غلامعلی تبار را به دلیل محرومیت نداریم و لوکا گادرانی هم مصدوم است. امیدوارم نتایج به شکلی باشد که در ادامه بازی‌ها با امیدواری ادامه فصل را دنبال کنیم.


بیشتر بخوانید: جدال استاد و شاگرد در نصف جهان/ تراکتوری‌ها در اندیشه ماندن در کورس قهرمانی/ تقابل سرخابی‌ها با نفتی‌ها


مربی شاهین بوشهر درمورد اهدف شاهین در ادامه لیگ برتر بیان کرد: هدفمان بقای تیم در لیگ برتر است و برای آن تلاش می‌کنیم. از لحاظ بدنی بازیکنان هماهنگ شده اند و در بازی مقابل شهرخودرو شرایط خوبی داشتیم و فکر می‌کنم فردا از بازیکنان جدید استفاده خواهیم کرد تا نتایج لازم را کسب کنیم. ٢ بازی آینده را در خانه برگزار می‌کنیم و می‌خواهیم همه امتیازات لازم را بگیریم و از قعر جدول جدا شویم.

کریمیان درمورد حواشی رخ داده در ورزشگاه‌های کشور گفت: باشگاه شاهین موضوع اخلاق را در اولویت قرار می‌دهد. مردم بوشهر همیشه با فرهنگ هستند و امیدوارم در ورزشگاه‌های ایران مسائل حاشیه‌ای نداشته باشیم و اخلاق مداری را سرلوحه کار خودمان قرار بدهیم تا جو سالمی در ورزشگاه‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار