همزمان با دهه فجر؛

بهره برداری از ۵۷ میلیارد تومان طرح صنعتی و معدنی در لرستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۵۷ میلیارد تومان طرح صنعتی و معدنی در استان اجرا و تکمیل شده که بهره برداری از آن‌ها همزمان با دهه فجر آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۵۷ میلیارد تومان طرح صنعتی و معدنی در استان اجرا و تکمیل شده که بهره برداری از آن‌ها همزمان با دهه فجر آغاز می‌شود.

محمدرضا صفی خانی افزود: در این ایام ۱۱ طرح مرتبط با سازمان صمت، بهره برداری و عملیات اجرایی یک طرح صنایع غذایی دلفان نیز آغاز خواهد شد.

او  اظهار داشت: از مجموع ۱۱ طرح آماده افتتاح نیز پنج طرح با اشتغال ۱۲۹ نفر در خرم آباد، چهار واحد در بروجرد با اشتغالزایی ۱۱۷، و ۲ واحد در دورود با ۵۲ فرصت شغلی بهره برداری می‌شود.

او  مجموع سرمایه گذاری طرح‌های قابل افتتاح و آماده اجرای لرستان در ایام دهه فجر را ۵۷ میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان برشمرد و ادامه داد: در این راستا یکهزار و ۵۵۸ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

به گفته صفی خانی طرح‌های قابل افتتاح در حوزه ریخته گری مس و آلیاژ‌های آن، تولید فرش لری، کیسه بدون بافت پلاستیکی، خوراک آبزیان، شربت و شکلات، کاشی و سرامیک، پوشاک زنانه و مردانه، چیبس و کلوچه هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار