فرکی: اولتیماتومی به من داده نشده است/ در بازی فردا برای برد به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از سوی مسئولان باشگاه هیچگونه اولتیماتومی به من داده نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از بازی با شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا شهادت حضرت فاطمه (س) را تسلیت می‌گویم و بعد از آن صعود تیم‌های استقلال و شهرخودرو را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می‌گویم.

او درباره بازی فردا گفت: نیم‌فصل اول بازی مقابل شاهین را باید در خانه حریف برنده می‌شدیم، اما آن بازی را با تساوی به پایان رساندیم و دیدار برگشت مقابل تیمی قرار می‌گیریم که کاملاً تغییر داشته است. هر ۲ تیم شرایط سختی را در جدولی دارند. کمی شرایط نسبت به قبل تغییر کرده و نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم و تغییرات زیادی نداشتیم چرا که شرایط این موضوع را هم نداشتیم.

او ادامه داد: تمرکزمان در این بازی روی تیم خودمان است و باید هر ٣ امتیاز را کسب کنیم چراکه امتیاز این بازی بسیار ارزش دارد. شاهین هم مسلما شرایط خوبی در جدول ندارد. بازی فردا قابل پیش بینی نیست و می‌خواهیم از همه توانمان استفاده کنیم اگر اتفاقی که نگران آن هستیم رخ ندهد که جرأت نمی‌کنم آن را برای آن کنم می‌خواهیم از خودمان دفاع کنیم. اما جریمه می‌شویم همین جریمه‌ها قدرت ما را پایین آورده است.


بیشتر بخوانید: بازگشت گرشاسبی به پیکان


فرکی گفت: باید به یکدیگر احترام بگذاریم، اما اگر مصاحبه کنیم جریمه می‌شویم. تا به‌حال ندیده ام کسی به خاطر اشتباهاتش استعفا بدهد، اما چون مربی هستیم همواره باید پاسخگو باشیم و جریمه بدهیم.

فرکی درباره اولتیماتوم از سوی باشگاه به او گفت: اولتیماتومی به من داده نشده است. تغییر و تحولاتی در کادر مدیریتی بوده که البته نتیجه‌ای بابت آن نگرفته ایم. کار خودم را می‌کنم و کارم را دوست دارم هر مجموعه هم که بود هم برای موفقیت تلاش کردم. کمبود‌هایی وجود دارد که نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم البته اگر قرار به نبودن من باشد برایم اهمیت ندارد.

در نقل و انتقالات اتفاق خوبی نیفتاد که هیچ بلکه اتفاقاتی بدی هم رخ داد ٢ جای خالی برای بازیکن بزرگسال داریم و انگار اگر ١٠ جای خالی هم داشته باشیم تفاوتی ندارد. مدام می‌گوییم که پول و قدرت نداریم و به این ترتیب کسانی که قدرت دارند که جلوتر از ما قرار می‌گیرند.

فرکی درباره عصبانیت‌های هفته‌های اخیر اظهار داشت: نمی‌توانم این مسائل را باز کنم این‌ها به مسائل درون باشگاهی باز می‌گردد، اما اشتباهات داوری هم وجود دارد که در گذشته از کنار چنین مسائلی عبور می‌کردم و پنالتی‌های ما گرفته نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار