یک مقام مسئول در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح کلید به کلید در حوزه ناوگان جاده‌ای به زودی اجرایی می‌شود

قربانی گفت: نوسازی ناوگان‌ جاده‌ای به ویژه کامیون‌ها در قالب طرح «کلید به کلید» به زودی اجرایی می‌شود.

طرح کلید به کلید در حوزه ناوگان جاده‌ای به زودی اجرایی می‌شود / ورود کامیون‌هایی با کارکرد بالای ۳ سال از کشور‌های اروپایی!قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به ویژه کامیون‌ها به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شمار می‌رود، گفت: طرح نوسازی ناوگان یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی بود که ریاست جمهوری در قالب طرح کلید به کلید آن را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: فرآیند‌ها و برنامه‌های اجرایی طرح کلید به کلید در وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است و اقدامات لازم در این حوزه به زودی اجرایی می‌شود.

او اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در رابطه با نوسازی ناوگان‌ها در حال انجام است؛ ورود ناوگان جاده‌ای از کشور‌های اروپایی با عمر بالای ۳ سال است که اقدامات لازم در این حوزه در حال انجام است.

قربانی افزود: در رابطه با این طرح استعلام‌های لازم از سازمان ملی استاندارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده و ضوابط مورد نظر در رابطه با این ناوگان به صورت کامل بررسی شده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: مجموعه استعلام‌ها و پاسخ‌ها از طریق سامانه‌های ارزیابی عملیاتی می‌شود و به زودی نظرات در رابطه با ورود کامیون‌هایی با ۳ سال کارکرد از کشور‌های اروپایی به زودی اعلام می‌شود.


بیشتر بخوانید: آیا طرح کلید به کلید در نوسازی ناوگان جاده‌ای به فراموشی سپرده شد؟


او ادامه داد: نوسازی ۱۰۰ هزار ناوگان عمومی باید انجام شود و در رابطه با ورود ناوگان بالای ۳ سال کارکرد از کشور‌های اروپایی هم باید تعداد آن به صورت کامل بررسی شود.

قربانی افزود: ورود این ناوگان متناسب با نیاز ماست و بعد از بررسی‌های لازم در رابطه با این موضوع تعداد ورود آن‌ها مشخص می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: ناوگانی که از کشور‌های اروپایی با ۳ سال کارکرد وارد کشور می‌شوند ناوگان‌هایی نیستند که از چرخه کارکرد این کشور‌ها خارج شده باشند چراکه اروپایی‌ها ناوگان‌های خود را بعد از ۳ سال از چرخه کارکرد خارج می‌کنند بنابراین این ناوگان به هیچ عنوان فرسوده و یا از رده خارج شده نیستند.

او اظهار کرد: در رابطه با نوسازی ناوگان اقدامات بسیار زیادی انجام شده که ورود ناوگان از کشور‌های خارجی یکی از این اقدامات است، اما در رابطه با نوسازی ناوگان‌های جاده‌ای طبق دستور وزارت راه و شهرسازی باید اقدامات بسیار زیادی انجام شود و ما امیدواریم طرح کلید به کلید هم که یکی از طرح‌های مهم در این رابطه است به زودی اجرایی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
نمیشه حقوق این ... سه برابر کرد فقط نظر ندن پول مردم دوسال گرفته خودرو نمی ده می خواهد
Iran (Islamic Republic of)
نیکی
۱۰:۳۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
ما کارشناسان علوم آزمایشگاهی قشر مظلوم و نادیده ی علوم پزشکی هستیم،با اینکه%70 تشخیص های پزشکی بر مبنای آزمایشات پزشکی میباشد، آن طور که شایسته است به کارکنان این صنف توجهی نمیشود، حقوق و مزایای دریافتی ما بسیار کم است حتی کمتر از حقوق کارگری و خدمه ی آزمایشگاه محل کار،بسیار کار میکنیم ولی آنطور که در شأن ماست، برخوردی با ما نمیشود،4سال شبانه روز دشوارترین واحد های دانشگاهی پزشکی را خوانده‌ایم و چه شب بیداری هایی داشتیم،به امید یک آینده ی خوب،حتی یک ذره از آن آینده ی خوب را پس از فارغ التحصیلی تجربه نکردیم،بی منت به مردم خدمت میکنیم و جانشان برایمان عزیز است،حتی با وجود اینکه ممکن است در این راه به علت ابتلا به بیماری های گوناگون جانمان را از دست دهیم اما سلامتی مردمان ایران زمین اولویت کاری ماست... مدتی قبل سختی کار درجه ۲ به ما تعلق گرفت اما درعمل که چیزی دیده نشد و اصلا اجرا نمیشود، همچنین مشکلات عدیده ای وجود دارد که چندی از آن‌هارا به خدمتتان عرض میکنم:
1_نداشتن نظام آزمایشگاهی
2_حقوق و مزایایی حتی پایینتر از کارگری
3حضور غیر مرتبطین و نیروی غیر علوم آزمایشگاهی در آزمایشگاه
4_نداشتن بهره وری شغلی
5_واگذاری آزمایشگاه ها به پیمانکاران
6_تاسیس شبکه های آزمایشگاهی در کشور که موجب از بین رفتن فرصت های شغلی میشود
7_عدم احیای رشته دکتری علوم آزمایشگاهی
8_نداشتن حداکثر سختی کار
9_پذیرش غیر اصولی و مازاد بر نیاز کارشناسی علوم آزمایشگاهی
#دکتر_های_با_حقوق_کارگری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
خدا به دادمون برسه معلوم نیست باز چه برنامه ای برای بدبخت کردن مردم ریختن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۴۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
واقعا باید بنشینیم به حال خودمون گریه کنیم ماهنوز کامیون مدل 1347داره تو کشورمون کار میکنه اونا نمیدارن کارکردشان به سه سال برسه از رده خارجشون میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
مسئله سه سال و چهار سال نيست مسئله استهلاكاي اين كاميوناست كه بايد بررسي بشه موتور و گريبكسشون چقدر ضعيف شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
افتخار هم داره واقعا !!!
آخرین اخبار