اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران در بویین زهرا

طرح ارتقای ایمنی با اهدای کلاه به موتورسواران در چند روستای بویین زهرا اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هادی دودانگه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویین زهرا گفت: طرح ارتقای ایمنی به منظور کاهش تلفات جانی و مالی در حوادث رانندگی با اهدای ۴۵ کلاه ایمنی به موتورسواران روستای حسین آباد و قشلاق از توابع این شهرستان اجرا شد.

دودانگه افزود: همچنین در این طرح مواردی، چون آشنایی با نحوه تردد ایمن در جاده‌ها، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری و تردد در جاده‌های استان، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات و تلفات به موتورسواران ارایه شد.

او همچنین از اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها در مدرسه هدف روستای قشلاق و برکت در حسین آباد خبر داد و گفت: این طرح در دو بخش ایمن سازی فیزیکی و آموزشی اجرا می‌شود به طوری که در بخش ایمن سازی فیزیکی با نصب تابلو و علائم، شامل محدودیت سرعت و سبقت ممنوع، خط کشی عابر پیاده، نصب سرعتکاه، نصب چراغ چشمک زن زمینه آرام سازی ترافیک و ایجاد امنیت لازم برای تردد دانش آموزان در محدوده مدارس فراهم می‌شود.

دودانگه افزود: در این مراسم ضمن آموزش نکات ایمنی عبور و مرور از خانه تا مدرسه در قالب اجرای نمایش، به همه دانش آموزان وسایل کمک آموزشی اهدا شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.