فرماندار جوین مطرح کرد؛

عملیات ساخت مرحله دوم کارخانه پارس فولاد سبزوار مهمترین طرح مثلث اقتصادی این شهرستان

فرماندار جوین گفت: آغاز عملیات ساخت مرحله دوم کارخانه پارس فولاد سبزوار مستقر در جوین با سرمایه گذاری ۴۰ هزار میلیارد ریال مهمترین طرح مثلث اقتصادی این شهرستان است.

عملیات ساخت مرحله دوم کارخانه پارس فولاد سبزوار مهمترین طرح مثلث اقتصادی این شهرستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین جمشیدی فرماندار جوین گفت: ساخت مرحله دوم این کارخانه فولاد یکی از تفاهم نامه‌های اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی استاندار خراسان رضوی است که در دهه فجر امسال عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

او تصریح کرد: مرحله نخست واحد کارخانه تولیدی پارس فولاد سبزوار اردیبهشت پارسال با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید که برای آن پنج هزار و ۲۰ میلیارد ریال شامل سه هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال و ۳۲ میلیون یورو سرمایه گذاری شده است.

فرماندار جوین گفت: این واحد تولیدی که یکی از طرح‌های بزرگ فولادی کشور است سالانه افزون بر ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی تولید می‌کند.

جمشیدی افزود: به منظور اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی با مساعدت هلدینگ اقتصادی پارسیان به عنوان معین اقتصادی شهرستان جوین هفت سند همکاری با سرمایه گذاری ۴۰ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی اجرا می‌شود.

جوین در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نقابی
۱۴:۴۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
جوین را بدبخت می کنه این فولاد هنوز هیچی نشده چاههای عمیق کشاورزان رو به خشک شدن کرده و آب کمک شده و همه چاهها بخاطر اینکه به آب برسند تغییر چاه می دهند و این فولاد در جایی بستر رودخانه زده می شد نه در یک محل کویری خشک که اکتر مردم کشاورز و دامدار هستند وای به حال نسلهی آینده جوین در آینده دشت سرسبز جوین ، دشت خشکیده جوین خواهد بود کشاورزان و دامداران و دیگر مردم که از راه چاههای عمیق گذران زندگی می کنید هوشیار باشید این کارخانه فولاد کل آب شما را در عرض چند سال تمام می کند به فکر باشید و جلو خشک شدن منطقه را بگیرید .