افزایش ۱۹.۶ درصدی بودجه سال آینده شهرداری اردبیل

شهردار اردبیل گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده سقف بودجه سال ۹۹شهرداری اردبیل در مقایسه با امسال ۱۹.۶ درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل روز شنبه در آیین تقدیم لایحه بودجه ۹۹ به شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بودجه امسال شهرداری بیش از۴ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال بود و بیش از ۴۰۰ پروژه نیز با صرف‌آن اجرا شده است.

او اظهار داشت: در بودجه سال آینده اجرای پروژه عمران شهری شامل پروژه‌های توسعه فضای سبز، توسعه مراکز فرهنگی و اجتماعی، توسعه فضای‌های ورزشی، فرهنگسراها، پساماندهی صنوف، اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی، توسعه سیستم ایمنی وآتش‌نشانی، توسعه زیرساخت‌ها و عبور و مرور، توسعه و نگهداری ناوگان حمل و نقل عمومی، همسطح سازی آرامستان‌ها، زیباسازی شهری و بهسازی معابر تعریف شده که موجب تحول خوبی در شهر اردبیل خواهد شد.

شهردار اردبیل بیان کرد: بودجه سال آتی شهر اردبیل شامل ۴۸ درصد بودجه جاری و ۵۲ درصد عمرانی است.

لطف اللهیان بیان کرد: امسال ۱۴هزار اصله نهال،۱۰۰ هزار بوته و ۴۹ هزار گل کاشته شده که تحول خوبی در بحث فضای سبز ایجاد شده است.

او با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد افزود: امسال تمام تلاش بر این بود تا پروژه‌های نیمه تمام به اتمام برسد و پروژه‌های بهسازی معابر، بهبود عبور و مرور و تقاطع همسطح از جمله پروژه‌های نیمه تمام بودند که تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند.

شهردار اردبیل پیشرفت فیزیکی پل قدس را مطلوب دانست و گفت: این پروژه پیشرفت خوبی دارد و در سال آینده تکمیل می‌شود.

لطف اللهیان افزود: عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۵ شروع شده و تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
چرا بسیاری از کنار نهر
آب خیابان ها بدون درخت است؟؟؟