اعزام رکابزنان فارس به مسابقات کوهستان آسیا

سه دوچرخه سوار فارس عازم رقابت‌های کوهستان آسیا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجواد کشاورز رییس هیات دوچرخه سواری استان فارس گفت: تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان آسیا ساعت ۲۱ شامگاه چهارشنبه ۹ بهمن ماه با ۹ ورزشکار، راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد که در تیم اعزامی، سه رکابزن فارسی حضور دارند.

او افزود: فرانک پرتوآذر و فرزاد خدایاری در کراس کانتری مردان و زنان بزرگسال و محمدحسین اسکندری در کراس کانتری جوانان، نفرات استان فارسی اعزامی به رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان آسیا هستند.

علی لبیب از آذربایجان شرقی و محمد علی ظهراب زاده از آذربایجان شرقی، فراز شکری از تهران، مهسا ماویز از تهران در کراس کانتری، حسین زنجانیان از قزوین و طا‌ها قابلی قزوین در دانه‌ای، دیگر ملی پوشان ایران را در رقابت‌های کوهستان آسیا تشکیل می‌دهند و مهدی میرزا حسینی مربی گری این تیم را برعهده دارد.

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کوهستان آسیا از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ بهمن به میزبانی شهر شیانگ یانگ تایلند برگزار می‌شود.

فرانک پرتوآذر متولد ۲۷ شهریورماه ۱۳۶۷ در شهر شیراز است و یکی از اعضای تیم‌ملی دوچرخه‌سواری ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیای سال ۲۰۱۷ بود که مدال برنز مادهٔ رلی را کسب کرد و هم‌اکنون نفر نخست بانوان آسیا و نفر هشتاد و هفتم جهان در رشتهٔ کراس کانتری در رنکینگ UCI است.

فرزاد خدایاری دیگر رکابزن شیرازی تیم ملی هم، مردادماه ۹۵ در رقابت‌های کوهستان آسیا در تایلند، در رشته تایم تریل کراس کانتری بزرگسالان با کسب نشان برنز، نخستین مدال ایران در این رشته را بدست آورد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.