ایران میزبان مسابقات بین المللی کونگ فو

رئیس فدراسیون کونگ فو در رشت گفت: ایران قبل از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ میزبان مسابقات بین المللی کنگ فو سبک ایرانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو در مجمع سالانه نواب رئیس کمیته بانوان هیات‌های کونگ فو سراسر کشور در رشت گفت: با تلاش وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کونگ فو توانستیم ورزشی که برگرفته از آداب، سنن و فرهنگ ایرانی است را به دنیا معرفی کنیم.
وی ثبت کونگ فو به سبک و فرهنگ ایرانی را کار بسیار دشوار دانست و افزود: این موفقیت با آموزش قوانین و مقرارات این سبک در سطح بین الملل انجام شد و مسابقات بین المللی این رشته قبل از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ با شرکت ۵۰ کشور در ایران برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون کونگ فو افزود: پیام برگزاری چنین مسابقاتی در سطح بین الملل در کشورمان، ایرانی امن برای جهان است.
مهین فرهادی زاد معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان نیز به نقش کلیدی مربیان ورزشی بانوان در تربیت دختران اشاره کرد و گفت: مربیان در کنار تربیت بدنی دختران در تربیت اخلاقی آن‌ها هم تلاش کنند.
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هم گفت: در شرایطی که مجامع بین الملل به دنبال بهانه جویی برای لغو بازی‌ها در ایران هستند برگزاری مسابقات بین المللی جلوه خوبی از میزبانی ایران را در جهان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: ورزشی ، کونگ فو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.