موضع گیری سست مسئولان تضعیف جامعه را در پی دارد

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: موضع گیری سست مسئولان در عرصه سیاست خارجی موجب تضعیف جامعه اسلامی خواهد شد.

موضع گیری سست مسئولان تضعیف جامعه را در پی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به  اینکه برخی مردم داری دو ویژگی هستند که مستحق عذاب درد آور و ذلت بار است، گفت: ویژگی اول ابتلا به عذاب این است که متاسفانه برخی مردم منتشر کننده سخنان بیهوده و گمراه کننده هستند.

او بابیان اینکه برخی اقدام به نشر سخنان، مطالب، فیلمها، کتاب و شایعه پراکنی در جامعه می کنند که از مصادیق لهو الحدیث است،گفت: این اقدامات اندیشه و ذهن مردم و جامعه را دگرگون می کند و ارزش های اجتماعی و دینی را تحت تاثیر قرار می دهد.

امام جمعه همدان با اشاره به پدیده زشت شایعه پراکنی در سطح جامعه بیان کرد: متاسفانه در شرایط فعلی کشور و نزدیکی ایام انتخابات شایعه پراکنی در سطح جامعه عینیت بیشتری پیدا می کند.

او با اشاره به اینکه دشمنان همواره در حال شایعه پراکنی در جامعه و کشور هستند، گفت:موارد و مطالبی که در سطح فضای مجازی بر علیه دین و اعتقادات ما را در هدف قرار گرفته اند باید با آن ها برخورد و پاسخ مناسب داده شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه شایعه پراکنها سه دسته هستند ،گفت:منافقین،افرادی که قلب مریضی دارند و سادلوحانی که این شایعات را منتشر می کنند سه گروهی هستند که در سطح جامعه اقدام به این کار زشت می کنند.

آیت الله شعبانی با اشاره به عوامل تضعیف جامعه در کلام امام علی علیه السلام، گفت: پراکندگی وسخنان ادعای بدون دلیل، رفتار و سخنان سست از عوامل سه گانه تضعیف جامعه اسلامی است.

او با بیان اینکه مسئولان باید به طورجدی این سه مورد را مورد توجه  قرار دهند،گفت:موضع گیری سست مسئولان در عرصه سیاست خارجی باعث تضعیف جامعه اسلامی خواهد شد.

او با اشاره به طرح معامله قرن از سوی آمریکا،گفت:هدف نهایی این طرح یهودی سازی خالص سرزمین فلسطین است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برخی کشور های منطقه هم پیمان امریکا و اسرائیل در این حرکت شده اند، گفت:بدون شک ای اقدام آمریکا نمی تواند ذره ای نابودی اسرائیل را به تاخیر بیاندازد.

آیت الله شعبانی با بیان کشور های منطقه برای  خروج آمریکا هم پیمان شده اند،گفت:همانطور که حکومت پهلوی را از کشور خارج کردیم به امید خدا به زودی شاهد خروج آمریکا تروریست از منطقه خواهیم بود.

او با اشاره به سخنان امام خمینی در بهشت زهرا در ۱۲بهمن سال ۵۷،گفت: انقلاب اسلامی یک حرکت جامع در همه ابعاد است که اهداف انقلاب در همه عرصه ها تبیین کرده است.

امام جمعه همدان با توصیه به همه به خصوص جوان به مطالعه سخنان امام خمینی در این روز،گفت:این  انقلاب حاصل فداکاری و نثار خون شهیدان و از خودگذشتگی جوانان این کشور است و همه ما در قبال این خون ها مسئول هستیم. 

آیت الله شعبانی با اشاره به مشکلات شرکت غله در استان همدان، گفت:حل این مشکل اقدام و حرکت جدی مسئولان در استان را می طلبد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.