امام جمعه خرمشهر؛

نباید از شجره طیبه انقلاب فاصله بگیریم

امام جمعه خرمشهر گفت: ایام دهه مبارک فجر ، برای مرور و پاسداشت مکتب امام خمینی (ره ) بسیار مناسب است یادمان باشد نباید از شجره طیبه انقلاب فاصله بگیریم .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام عادلپور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان در آستانه ۱۲ بهمن ماه و ورود حضرت امام خمینی (ره ) به کشورمان گفت :  اگر امروز در آزادی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرمیبریم  از برکت خون شهداست .

 او افزود :  ایام  دهه مبارک فجر، برای مرور و پاسداشت مکتب امام خمینی (ره ) بسیار مناسب است یادمان باشد نباید از شجره طیبه انقلاب فاصله بگیریم .

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه صاحب این انقلاب تنها مردم هستند که آن را به ارمغان آوردند ادامه داد : سالگرد چهل و یکم انقلاب اسلامی  در حالی برگزار میشود که کشور ما در اوج اقتدار و شکوفایی به سرمیبرد و این در حالی است که دشمنان نظام روبه افول هستند.

حجت الاسلام عادلپور تاکید کرد : رمز ایستادگی ، مقاومت و اقتدار ملت ما  مکتب امام خمینی (ره ) است .

او در ادامه سخنانش  با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات از واجبات دینی است گفت : حفظ اسلام با حضور با انگیزه مردم در انتخابات نهفته است ، شرکت در انتخابات یعنی اقتدار ، عزت و شکوفایی کشور و هر رای ما در سرنوشت شهر و کشورمان تاثیرگذار است .

امام جمعه خرمشهر گفت: دشمن بر عدم شرکت ما درانتخابات باظاهری دلسوزانه  دست از  تلاش برنمیدارد  درحالی که  با بی رحمی تمام تحریم های  گوناگونی را علیه ما اعمال نموده است .

محمد جواد  عادلپور ادامه داد : هریک از ما وظیفه دعوت از آحاد مردم  برای شرکت در این حماسه سرنوشت ساز را داریم ، در انتخابات می بایستی آگاهانه شرکت کنیم ، و این بسیار مهم است که نباید با انگیزه حزبی وارد انتخابات شد . 

او با بیان اینکه باید با تحقیق ، بررسی سوابق و به دور از انتخابات کورکورانه دست به انتخاب اصلح زد ، ادامه داد  :  اگر به افراد فرصت جو اجازه ورود به مجلس شورای اسلامی را بدهیم به آنها اجازه صدمه زدن به کشور را داده ایم . 

 حجت الاسلام و المسلمین عادلپور در ادامه  معامله قرن را  خیانت به بشریت خواند وگفت :  آمریکا ، اسرائیل و همدستانشان در سال های اخیر شکست های زیادی را متحمل شدند، از درون نیز در حال فروپاشی هستند و معامله قرن میتواند به عنوان تنفس مصنوعی برای رژیم صهیونیستی باشد که زمان نابودی این رژیم را کمی به تاخیر بیندازد  . اما  ما  این را قول میدهیم که رژیم صهیونیستی ۲۰ سال دیگه را نخواهد دید .

 امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه بسیاری از مناطق خرمشهر فرسوده است افزود : از دولت و متولیان امر درخواست بازسازی و بازنگری به این شهر سرافراز را داریم .

اودر پایان  از برخی اقدامات شهرداری در خصوص زیباسازی شهر تشکر و قدردانی کرد .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.