افتتاح شش طرح راه و شهرسازی شرق استان در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان از افتتاح شش طرح راه و شهرسازی با اعتبار بیش از ۱۷ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان شاهرود و میامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان در نشست با خبرنگاران در شاهرود گفت: ساختمان پایگاه انتقال خون شاهرود با زیربنای یک هزار و ۸۳۰ مترمربع و چهار میلیارد و ۴۵ میلیون تومان هزینه شده از جمله این طرح هاست.

ساختمان بخشداری بسطام با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان هزینه، آسفالت جاده روستای رضا آباد در دهستان خارتوران با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه، لکه گیری و روکش آسفالت جاده عباس – کاهک به طول هشت و نیم کیلومتر و ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه و بهره برداری از ۱۰ کیلومتر از جاده میامی به جارجرم با ۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در دهه مبارک فجر است.

او در این نشست بابیان اینکه بعد از دستور وزیر راه و شهرسازی اتمام دو هزار و ۷۰۰ واحد نیمه تمام مسکن مهر شاهرود در دستور کار قرار گرفت، افزود: از این تعداد برخی طرح هاحذف و مقرر شد آن دسته از واحد‌هایی که فاقد مشکلات حقوقی است امسال افتتاح شود.

عمیدی بابیان اینکه تکمیل ۳۱۸ واحد برای سال جاری در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: از این میزان ۱۶۲ واحد دهه فجر به بهره برداری می‌رسد و ۳۴ واحد باقی خواهد ماند که تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان بابیان اینکه ۱۴۱ بلوک مسکن مهر شاهرود فاقد آسانسور هستند، تصریح کرد: برای این منظور بااعتبار دو میلیارد تومان اعتبار منظور و سال گذشته ۵۰ دستگاه خریداری شد که کار ۲۵ بلوک امسال انجام می‌شود لذا پیش‌شرط این موضوع نصب آسانسور برای واحد‌هایی که بدهی نداشته باشد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار