امام جمعه گرگان:

طرح آمریکایی – صهیونیستی معامه قرن محکوم به شکست است

امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: همه مسلمانان عالم باید مقابل خیانت قرن ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با اشاره به طرح معامله قرن برای فلسطینی‌ها، گفت: این طرح مبهم و نامشخص از هم اکنون شکست خورده است.


آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: آمریکا با همراهی تعدادی از کشور‌های منطقه در تلاش است تا شاکله و یکپارچگی فلسطین را به عنوان یک کشور از هم جدا کند و هویت فلطسین را بربایند.


امام‌جمعه گرگان معامله قرن آمریکایی را یک فریب قرن برشمرد و گفت: این معامله پلیدی است و باعث می‎شود جریان مقاومت و مردم فلسطین به یکدیگر نزدیک‎تر شوند و به معامله قرن «نه» بگویند.


آیت الله نورمفیدی بیان کرد: جای تأسف دارد که کشور‌هایی مانند عربستان سعودی و امارات از طرح ننگین معامله قرن حمایت کردند، به طور قطع طرح معامله قرن به نتیجه نمی‎رسد و این اقدام مفتضح نقش برآب می‎شود.


امام جمعه گرگان ابراز داشت: همه مسلمانان عالم باید مقابل خیانت قرن ایستادگی کنند و به امید خداوند در برابر این توطئه آمریکایی موفق خواهیم شد.


آیت الله نورمفیدی با اشاره به ۱۲ بهمن، روز ورود امام خمینی (ره) به کشور گفت: این مرجع عالیقدر با شکل‌گیری یک نهضت اصیل اسلامی تمامی خیال باطل مستکبران را نقش بر آب کرد.


آیت الله نورمفیدی بیان کرد: امام خمینی (ره) با قراردادن دین به عنوان یک اصل در زندگی مردم، خط بطلانی بر نظریه مستکبرانی کشید که می‌خواستند دین را به پستوخانه‌ها ببرند.


نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حوادث سیاسی کشور‌های عراق و نشان‌دهنده آن است که سیاست آمریکا در منطقه کاملاً شکست خورده است.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به فعالیت‌های آمریکا در تحولات و انتخابات کشور لبنان گفت: علی رغم تمام تلاش‌های گروه‌های وابسته به طیف مقاومت، آن‌ها توانستند در اتفاقات سیاسی لبنان موفق و پیروز شوند و تمامی توطئه‌های آن‌ها برای به روی کار آوردن دولت همسو با اسرائیل شکست خورد و این امر نشان دهنده آن است که سیاست آمریکا در منطقه کاملاً شکست خورده است.

 

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان به راهپیمایی هفته گذشته مردم عراق در اعتراض به حضور اشغالگران آمریکایی اشاره کرد و گفت: به همت مردم عراق و طیف‌های مختلف سیاسی این کشور به زودی شاهد خروج نهایی سربازان آمریکایی از این کشور خواهیم بود.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: رفتار و منش و شخصیت این بانوی بزرگ اسلام الگوی مناسب برای همه مردان و زنان مسلمان است؛ باید با تبیین شخصیت این بانوی بزرگ در زمینه رشد فرهنگ فاطمی در جامعه تلاش کرد.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.