رونمایی از معامله قرن تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی است

امام جمعه آسمینون گفت:رونمایی از معامله قرن؛ تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی است راهپیمایی میلیونی جمعه گذشته مردم عراق در بغداد، یک نقطه عطف تاریخی است.

رونمایی از معامله قرن تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون نودژ گفت: اگر چه هدف ظاهری طرح، گسترش صلح خاورمیانه قلمداد شده است، اما اهداف راهبردی و میان‏ مدت و کوتاه‏ مدتی برای آن منظور گردیده است.

او افزود: در یک جمله هدف اصلی از طرح بی سرانجام معامله قرن، بیش از آن که اجرای آن باشد، عادی‏ سازی فرهنگ سازش و صلح با اسرائیل غاصب توسط کشور‌های منطقه و رونمایی از آخرین پرده‏‌های سازش توسط حکام مفلوک عرب است.

امام جمعه نودژ گفت: در واقع رونمایی از معامله قرن؛ تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی است که زنده بماند؛ که به امید خدا و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این طرح هم شکست خواهد خورد.

او بیان کرد: جبهه مقاومت و مسلمانان غیور فلسطین نخواهد گذاشت این خواب آشفته آمریکا و اسرائیل تعبیر شود.

رضا احمدی نیک با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انتخاباتی که از نگاه مقام معظم رهبری با سه شاخصه مهم سالم، امن، باشکوه، می‏ تواند انتخابات تراز انقلاب اسلامی باشد؛ نظریه حق الناس بودن انتخابات، از ابداعات رهبر حکیم اتقلاب اسلامی است که برای اولین بار توسط ایشان در ادبیات حقوق اساسی و فقه سیاسی وارد شده است.

امام جمعه نودژ گفت: باید از ابعاد مختلف فقهی و حقوقی در حوزه حقوق عمومی و اساسی مورد بحث و بررسی قرار گیرد که شامل همه مردم، مسئولان و برگزار کنندگان انتخابات از صفر تا صد می‌باشد که این حق الناس شامل چند مولفه از جمله حق داوطلب، امانتداری در شمارش آرا، پذیرش نتیجه انتخابات و رعایت حق الناس در معرفی افراد شایسته و لایق می‌باشد.

احمدی نیک با تبریک آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: ایام دهه فجر ایامی است که رهبری الهی، مردمی و با اخلاص به میهن بازگشت که تماما قیام و مجاهدت او برای رضای خدا بود البته که دهه فجر ویژگی‌هایی همچون اینکه خورشید انقلاب اسلامی در این ایام طلوع کرد، بازنمایی فرهنگ انتظار امام و رهبری است، رمز ماندگاری ایثار ملت و امام راحل (ره) است.

او افزود: بنابراین در طلیعه روز‌های درخشان دهه فجر از همه چیز شایسته‌تر تکریم شهدا و خضوع در برابر روحیه فداکاری آنهاست و از طرفی دستاورد‌های نظام اسلامی را برای مردم و بویژه نسل جوان تبیین کنیم.

خطیب نماز جمعه آسمینون (نودژ) عنوان کرد: راهپیمایی میلیونی جمعه گذشته مردم عراق در بغداد، در پیش چشم متحیر جهانیان و در قاب نگاه خشمگین استکبار، یک نقطه عطف تاریخی است. این اتفاق یکی از معجزات خون پاک شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در ایران و عراق است. علت آن که آمریکا جرأت کرد، سرداران مقاومت را مستقیما و علناً، هدف عملیات دزدانه و شبانه‏‌ی تروریستی قرار دهد، یک نکته بود؛ توهم عدم توان بازدارندگی ایران انقلابی و محور مقاومت در پاسخگویی.

امام جمعه آسمینون (نودژ) تاکید کرد: در پی این حماقت راهبردی آمریکا، ضمن اتحاد و یکپارچگی که در دو کشور ایران و عراق و محور مقاومت افتاد تا کنون به فضل خدا آمریکا سه سیلی محکم از آن انتقام سخت خورده است سیلی اول حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک شهدای مقاومت در دو کشور، سیلی دوم اقدام قاطعانه و شجاعانه موشکی ایران در هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد و سیلی سوم راهپیمایی میلیونی ضد آمریکایی مردم عراق بود؛ که البته این سیلی‌ها همچنان ادامه دارد البته که حضور میلیونی در ایران و عراق یک نوع رفراندم و همه پرسی در تایید و حمایت از جبهه مقاومت و نه بزرگ به سازش و مذاکره با آمریکا بود.

امام جمعه نودژ گفت:، اما جای تاسف است که عده‌ای هنوز علیرغم تذاکرات رهبری به دنبال مذاکره با آمریکا هستند. به جای اینکه بیایند توبه و عذرخواهی کنند با زهم به دنبال توجیه کار زشت و غلط خود هستند.

او در پایان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در یادواره شهدای بجگان از دست اندرکاران برگزاری یادوراه تشکر نمود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار