گردشگری طبس متولی ندارد / باید بدنبال گردشگری سالم باشیم

امام جمعه طبس گفت: باید یک نفر متولی و متعهد شود و گردشگری را سالم سازی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس در نماز جمعه گفت:دوازدهم بهمن سالروز ورود امام خمینی ره به میهن است.

او با اشاره به اینکه دشمن تلاش زیادی کرد که ایشان وارد کشور نشوند ؛ افزود: چرا ایشان که انقلابی ساخته اند که به مسلمانان و مردم ایران شوکت داد.

او ادامه داد: امروز یکی از مذاهبی که در معادلات دنیا اثر گذار است مذهب تشیع است ؛انقلاب اسلامی داعیه اش اجرای اسلام و دین است گرچه مشکلاتی هست و نمی‌تواند کسی انکار کند ، در تجربه ی ۴۱سالهای انقلاب هرجا کار به انقلابیون رسید مشکلات کم شد انقلابی گری اینگونه روحیه ای دارد ؛هوشیاری باید داشت دولت جوان انقلابی میتواند مشکلات را حل کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: امریکای جنایتکار در موضوع طرح معامله قرن(فلسطین در کار نباشد) ؛ سه هدف بلند و کوتاه و میان مدت دارد و آن تداوم حیات ننگین صهیونیست ؛مشغول سازی گروههای مقاومت در منطقه و جبران شکست های مفتضحانه در چندساله گذشته از جبهه مقاومت است .

او اظهار کرد: توطئه ی معامله قرن از دیدگاه هر انسان آزاداندیش و مسلمانی محکوم به شکست است.

گردشگری متولی ندارد

امام جمعه طبس  گفت: برخی می‌خواهند به زور جوسازی به مردم بفهمانند که ما با گردشگری مخالفیم.

او با اشاره به اینکه چرا برخی همه همیشه دنبال آشوب و تفرقه و دو قطبی سازی جامعه هستند؟ افزود: در حالی که این موضوع (گردشگری سالم) کاملا روشن است و ملت نیز برای آن شهید داده‌اند و اکنون هم اجازه بی بندوباری و ولنگاری را نخواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس  گفت: یک نفر متولی برای موضوع گردشگری پیدا شود و آن را مدیریت و ساماندهی کند.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار