فرکی: رفاقت و دوستی در پیکان وجود ندارد/ در مورد استعفایم با مدیران باشگاه صحبت می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در مورد استعفایم با مدیران باشگاه صحبت نهایی را اجام می‌دهم.

فرکی: رفاقت و دوستی در پیکان وجود ندارد/ در مورد استعفایم با مدیران باشگاه صحبت می‌کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری بعد از باخت تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: به تیم خوب شاهین شهرداری بوشهر تبریک می‌گویم. بابت شکست تیم خودمان ابراز تاسف و نگرانی می‌کنم. انگیزه بالای تیم شاهینباعث شد تا نتیجه امروز بازی قم بخورد.

وی افزود: تیم پیکان  از ابتدای فصل و  از هفت یا هشت هفته اخیر دچار  بیماری شده است و امروز شاهد تفاوت آن با شاهین بودیم. شاهینی امروز با  با انگیزه زیاد مقابل ما بازی کردند و برعکس بازیکنانم امروز اینطور نبودند و برای خودشان بازی کردند. وقتی این اتفاق می‌افتد، باید انتظار این نتیجه را هم داشته باشیم. مرضی که چند وقتی است گریبان تیم پیکان را گرفته است، همیشه در نیمه اول گل می‌خورد و سعی می‌کنیم در نیمه دوم پاسخ بدهیم.

او همچنین بیان کرد: از کادر فنی و گروه پزشکی  تیم پیکان تشکر می‌کنم. آن‌ها خالصانه برای ما زحمت کشیدند. اما از تیمم  تشکر نمی‌کنم، چون بازیکنان برای خودشان بازی کردند. رفاقت و دوستی در چند هفته اخیر در تیم ما دیده نشد. الان به این نظر رسیده ام که برای اینکه تیم بیشتر از این دچار مشکل بیشتر نشود، باید با مدیریت باشگاه صحبت کنم. البته، چون تغییرات مدیریتی داشتیم فعلا نمی‌دانم با چه کسی حرف بزنم. البته الان  بحث استعفای  شیعی از مدیرعاملی باشگاه مطرح است. امیدوارم برای اینکه باشگاه بیشتر از متضرر نشود، آن‌ها هم همکاری کنند و به فکر تیم باشند.

 فرکی در ادامه اظهار کرد: فعلا استعفای رسمی نمی‌دهم و فعلا باید مدیران را  در جریان این مسئله قرار بدهم. اگر باشگاه موافقت کند، بعد با یکدیگر کنار می‌آییم. من خصوصیات و روحیاتی دارم که به هیچ وجه نمی‌توانم این خصوصیات خود را تغییر بدهم. درباره بازیکنان تیمم هم سرمربی بعدی می‌تواند تصمیم بگیرد.

او در انتها همچنین اظهار کرد:  این فصل خیلی فشار روی من بود و اذیت شدم. شرایط را مدیریت کردم تا  بتوانم اتفاقات را بهتر کنم، اما  این شرایط بهتر نشد. ما تمام تلاشمان را کرده ایم، اما  بازیکنان هم باید از خودشان یک کار‌هایی انجام بدهند و واقعا دیگر نمی‌شود کاری را انجام داد.


بیشتر بخوانید: فرکی از سرمربیگری پیکان استعفا کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار