ترامپ: قاچاق انسان هم اکنون در بدترین و وخیم‌ترین وضعیت قرار داد

رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین اظهار نظر خود از قاچاق انسان در جهان انتقاد کرد.

ترامپ: قاچاق انسان هم اکنون در بدترین و وخیم‌ترین وضعیت قرار دادبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در کاخ سفید گفت: موضوع مبارزه با قاچاق انسان موضوعی بسیار با اهمیت است، چون این موضوع باعث می‌شود که اتفاقات شرورانه‌ای رخ دهد. قاچاق انسان یک مشکل جهانی است.

وی افزود: قاچاق انسان هم اکنون در بدترین و وخیم‌ترین وضعیت در مقایسه با هر زمان دیگری قرار دارد و علتش هم اینترنت است. من از ویلیام بار، وزیر دادگستری آمریکا و دیگران شنیدم که اینترنت هرچند باعث ایجاد اتفاق خوبی شده؛ اما باعث رویداد‌های بدی هم شده است.

رئیس جمهور آمریکا افزود: بر اساس برآورد‌ها، امروز حدود ۲۵ میلیون نفر در سراسر جهان یا اسیر گروه‌های قاچاق انسان هستند یا مورد بهره برداری و سوء استفاده قاچاقچیان قرار می‌گیرند. در سال ۲۰۱۹ در آمریکا بیش از ۲۳ هزار نفر قربانی قاچاق انسان بودند. از این تعداد، ۶۵ درصد قربانیان زن بودند، از هر ۵ نفر از این قربانیان، بیش از یک نفر کودک بوده است. قاچاقچیان انسان، آسیب پذیرترین افراد را طعمه خود می‌کنند.

جدیدترین اظهارات ترامپ درباره قاچاق انسان نه از سر دلسوزی برای قربانیان این اتفاق شوم، بلکه با هدف توجیه اقدامات وی در سرکوب پناهجویان و ممانعت از ورود مهاجران به خاک آمریکا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار