آیین نواختن زنگ چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مهاباد

به مناسبت آغاز جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب با حضور مسولان و دانش آموزان در دبیرستان امام خمینی مهاباد به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، همزمان با مدارس سراسر کشور مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب به مناسبت لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و نهاد‌ها و فرهنگیان و دانش آموزان در دبیرستان امام خمینی مهاباد برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان مهاباد گفت: انقلاب اسلامی ایران ماحصل خون هزاران شهیدی است که در این راه ریخته شده و بی شک به عنوان الگوی ارزشمندی برای همه ملل آزاده در جهان محسوب می‌شود.

فرماندار مهاباد ضمن تبریک ایام مبارک دهه‌ی فجر، به بیان گوشه‌ای از سلحشوری‌های ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی (ره) در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و گفت: دشمن چشم دیدن ملت و نظام ما را ندارد و به هر طریق در صدد ایجاد فتنه و ضربه زدن به نظام و اتحاد و همدلی دارد.

شجاعی افزود: ثمرات انقلاب را در جانفشانی‌های جوانان برای حفظ آرمان‌های انقلاب، رهبری‌های داهیانه‌ی مقام معظم رهبری و حضور پررنگ ایرانیان در عرصه‌های مختلف جهانی، عرصه را بر نقشه‌های دشمن کوردل تنگ کرده است.

هر سال ۱۲ بهمن، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح، زنگ مدارس، سوت قطارها، کشتی‌ها به صدا درمی‌آید و زنگ انقلاب در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.