مسدود شدن راه ۱۰۰ روستای شهرستان سنقر و کلیایی

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی از مسدود شدن راه ۱۰۰ روستای این شهرستان به دنبال بارش برف سنگین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدناصر معصومی زاده فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به شروع بارش برف از ساعات اولیه بامداد امروز (۱۲ بهمن) گفت : در حال حاضر همچنان بارش برف در سطح این شهرستان ادامه دارد.

او گفت : با بارش برف که ارتفاع آن در برخی مناطق شهرستان به حدود ۲۵ سانتی متر رسیده و همچنان نیز ادامه دارد، در حال حاضر راه ۱۰۰ روستای شهرستان مسدود شده است.

معصومی زاده با اشاره به تلاش برای بازگشایی راه روستاها، گفت: هم اکنون محور‌های اصلی شهرستان باز بوده و تردد در آن برقرار است.

فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه ۲۷ روستای شهرستان گازرسانی نشده، گفت: با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در حال حاضر ۲۰۰ لیتر فوق العاده نفت برای این روستا‌ها اعلام شده است.

معصومی زاده با بیان اینکه تمام نیرو‌های امدادی و خدمات رسان شهرستان به حالت آماده باش درآمده اند، گفت: با ادامه بارش‌ها تلاش نیرو‌ها در سطح شهرستان نیز مضاعف شده تا مشکلی برای مردم شهرستان ایجاد نشود.

او افزود: خوشبختانه تاکنون مشکلی ازیخ زدگی در سطح شهرستان اعلام نشده و نیرو‌ها برای خدمات رسانی در هر شرایطی آمادگی دارند.

معصومی زاده گفت: با توجه به سردی هوا و ادامه دار شدن بارش ها، مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار