عباسعلی: مهمترین هدفم کسب سهمیه المپیک است

ملی پوش کاراته گفت: مهمترین هدفم در ورزش کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

عباسعلی: مهمترین هدفم کسب سهمیه المپیک استبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیده عباسعلی ملی پوش کاراته بیان کرد: در دی ماه در لیگ جهانی کاراته موفق به کسب مدال طلا شدم که روی ارتقا رنکینگ من تاثیر زیادی داشت. پس از این مسابقه در فرانسه دومین مدال طلا در سال ۲۰۲۰ را کسب کردم. در وزن خودم در جایگاه اول قرار دارم و سایر بازیکنان کاراته هم در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند. مهمترین هدفم کسب سهمیه المپیک است و باید رنکینگم را ارتقا دهم. المپیک یک بار است و هر ورزشکاری آرزو دارد که پرچمدار ایران باشد. اگر پرچمداری ایران در رژه المپیک ۲۰۲۰ نصیب من شود باعث افتخار است.

او گفت: همیشه امیدوارم بودم که روزی می‌رسد کاراته المپیکی می‌شود. المپیک بزرگترین میدان ورزشی است که دوست داشتیم در کارنامه ورزشی مان ثبت شود. به پیشرفت بانوان ورزش کشورم پس از انقلاب شکوهمند افتخار می‌کنم. مردم از بانوان انتظار دارند تا نتایج خوبی برای ایران کسب کنند.

او در پاسخ به سوال اینکه از بین قلعه نویی و علی دایی کدام را انتخاب می‌کند، عنوان کرد: انتخاب بین علی دایی و امیر قلعه نویی سخت است. هر دو از چهره‌های بزرگ فوتبال ایران هستند، اما به خاطر استقلالی بودنم امیر قلعه نویی را برای هدایت تیم ملی فوتبال انتخاب می‌کنم. هر فردی طرفدار یک تیم است و من هم استقلالی هستم. امسال شاهد بازی‌های زیبایی در لیگ برتر فوتبال بودیم. خوشبختانه دو بازی که استقلال در پلی آف انجام داد با برد همراه شد.

ملی پوش کاراته درباره به شهادت رسیدن سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار قاسم سلیمانی برای امنیت کشورمان زحمات زیادی کشید و به شهادت رسیدن ایشان خبر بسیار غمگینی بود.

او در پایان درباره سیل در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سیل در سیتان و بلوچستان بسیار دردناک است و گویا خیلی به شرایط این استان رسیدگی نمی‌شود. زمانی که سیل آمد من در ایران حضور نداشتم، همیشه جامعه ورزشی تلاش کرده در کنار مردم باشند.


بیشتر بخوانید: هروی: هدفمان کسب ۳ سهمیه کامل در المپیک است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چریک گمنام
۱۷:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام قهرمان ؛ انشاءالله طلای المپیک.
آخرین اخبار