شرق کرمان طوفانی می شود

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و شمال استان پیش بینی می‌شود.

شرق کرمان طوفانی می شودحمیده حبیبی، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان صاف تا کمی ابریست گفت: امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه خیزش گرد و خاک در شرق و شمال شرق پدیده غالب استان است.

او افزود: بیشترین شدت وزش باد در شهرستان ریگان است.

حبیبی با اعلام اینکه بر اثر وزش باد کاهش دید افقی و کاهش کیفیت را در این مناطق داریم اظهار کرد: رانندگانی که قصد تردد از محور‌های مواصلاتی کرمان به سیستان وبلوچستان وکرمان به یزد رادارند با احتیاط برانند واز شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

او بیان کرد: این شرایط جوی تا پایان روز فردا در شرق وشمال شرق استان حاکم است.

حبیبی گفت: در حالی که کهنوج در ۲۴ ساعته گذشته با ۲۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته لاله زار با ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۶ درجه‌ی سانتیگراد زیر صفر اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: آلودگی هوا ، گردوخاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار