روایت خودمونی آذری جهرمی از سفرش به بیرجند

وزیر سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از پنج طرح حوزه ICT مهمان بومیان منطقه بیرجند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه سفر محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بیرجند و بازدید از پنج طرح حوزه ICT خراسان‌جنوبی، تعدادی از بومیان آن منطقه به استقبال و دیدار او آمدند و با هرآنچه داشتند پذیرایی کردند.

بعد از این سفر کوتاه، آذری جهرمی با انتشار عکس‌هایی از این بازدید و  پذیرایی مردم بیرجند، در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

"امروز بعد از دو سال، دوباره اومدم بیرجند، تو این مدت ۲۹۰میلیارد تومان برای توسعه ارتباطات استان توسط بخش خصوصی و دولت سرمایه‌گذاری شده، نتیجه کارها اینه که در این دوسال، مردم بهره‌مند از اینترنت از ۳۰۰ هزار نفر به حدود ۷۰۰هزار نفر رسیده و این اتفاق مهمیه برای یک استان ۸۶۰هزار نفری با توزیع جمعیتی ۴۰درصد روستایی.
خانمی با دسته گلی نرگس آمد و گفت:«برات دعات میکنم». در روستایی اطراف خوسف زوج جوانی با انرژی اومدن و گفتن: «بیا بریم بک لیوان شیر شتر مهمون ما». پرسیدم شیر شتر؟ و رفتم.


۵دقیقه‌ای پیاده رفتیم تا رسیدم به محلشون، از یک نفر شتر شروع کرده بودن و حالا یک مزرعه ۲۰۰نفری شتر داشتن. شیر شتر رو‌کیلویی ۱۸هزار تومان میفروختند و میگفتند تو تهران باید ۴۰هزار تومان باشه.

روایت خودمونی آذری جهرمی از سفرش به بیرجند
میگفتن شیر شتر خراب نمیشه و اگر ۳روز بمونه خود به خود میشه دوغ و ماندگار، بدون افزودنی، منبع کلی ویتامین و مناسب برای درمان کلی بیماری.
یک لیوان شیر تعارف کردند، مزه خوبی هم داشت. جای شما خالی

روایت خودمونی آذری جهرمی از سفرش به بیرجند
هر دو تحصیلکرده بودند، میگفتند کار عار نیست، طرحی داشتند که بشه شترداری رو توی منطقه‌اشون ترویج داد، فرماندار جوان خوب و‌ پیگیری هم داشتند که میگفت مشکلی با منابع طبیعی دارند که اگه حل بشه، طرح برای سایر جوانهای منطقه هم قابل اجراست، بهشون گفتم با آقای کلانتری صحبت میکنم که مساعدت بشه.
انصافا دور شدن از شلوغیهای کاری تهران و حضور در جمع مردم حال آدم رو‌ خوب میکنه، انرژی و انگیزه میده واسه کار بیشتر."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار