دعوت آیت‌الله علوی‌گرگانی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مرجع تقلید شیعیان با صدور پیامی از مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی خواست در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی به ملت شریف ایران گفت: ملت شریف ایران شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارند. از یک طرف نقشه‌های شوم استکبار و شهادت سردار رشید اسلام موجب جریحه‌دار شدن قلب ملت شد و از طرفی در آستانه انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان هستیم.

در ادامه این پیام افزوده شده است: در این شرایط، رسانه‌های استکباری با سیاه‌نمایی اوضاع داخلی مملکت سعی در سست کردن ملت ایران دارند تا آن‌ها را از حضور در صحنه‌های متعدد انقلاب بازدارند. لکن این ملت، همانند همیشه هیچ‌گاه حاضر به معامله استقلال و عزت ملی و هدردادن خون شهدا نخواهند بود.

در این پیام تصریح شده است: ملت در روز ۲۲ بهمن نیز با حضور آگاهانه خود به دشمنان ملت می‌فهماند که با وجود برخی کاستی‌ها و کم‌توجهی‌ها بر استقلال و عزت خود پافشاری و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت مجدد خواهند کرد.

در پایان این پیام آمده است: امید است مسئولان مملکتی با ارج نهادن به نجابت و ایمان ملت شریف ایران هرچه بیشتر تلاش خود را مضاعف کرده و برای رفع گرانی و نابه‌سامانی‌های موجود و مبارزه با فساد و رانتخواری اقدامات جدی‌تری داشته باشند و مردم نیز با حضور خود موجب تقویت استقلال و عزت‌خواهی ملت شوند.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.