مرجع تقلید شیعیان مطرح کرد؛

ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر عزت خود پافشاری می‌کنند

آیت الله علوی گرگانی گفت: ملت ایران در روز ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه خود به دشمنان می‌فهماند که علیرغم برخی کاستی‌ها و کم توجهی‌ها بر استقلال و عزت خود پافشاری می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، متن پیام آیت الله محمد علی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در خصوص حضور پرشور ملت شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به این شرح است:

ملت شریف ایران، شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارند. از یک طرف نقشه‌های شوم استکبار و شهادت سردار رشید اسلام موجب جریحه دار شدن قلب ملت شد و از طرفی در آستانه انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان هستیم.

در این شرایط، رسانه‌های استکباری با سیاه نمایی اوضاع داخلی مملکت سعی در سست کردن ملت ایران دارند تا آن‌ها را از حضور در صحنه‌های متعدد انقلاب باز دارند. لکن این ملت، همانند همیشه هیچگاه حاضر به معامله استقلال و عزت ملی و هدر دادن خون شهدا نخواهند بود؛ لذا در روز ۲۲ بهمن نیز با حضور آگاهانه خود به دشمنان ملت می‌فهماند که علیرغم برخی کاستی‌ها و کم توجهی‌ها بر استقلال و عزت خود پافشاری خواهند نمود و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت مجدد خواهند کرد.

امید است مسئولان مملکتی با ارج نهادن به نجابت و ایمان ملت شریف ایران هرچه بیشتر تلاش خود را مضاعف کرده و برای رفع گرانی و نابسامانی‌های موجود و مبارزه با فساد و رانت خواری اقدامات جدی‌تری داشته باشند و مردم نیز با حضور خود موجب تقویت استقلال و عزت خواهی ملت شوند.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.