هادی: امیدوارم مردم به کسانی رای دهند که بتوانند گرهی از مشکلات را باز کنند

کشتی گیر آزادکار کشورمان گفت: امیدوارم در انتخابات مردم با آگاهی کامل به کسانی رای دهند که بتوانند گرهی از مشکلات آنان را باز کنند.

پرویز هادی کشتی گیر آزادکار کشورمان در گفت‌وگو  با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تکمیل پرونده پزشکی ورزشی خود اظهار کرد: امروز از تمامی کشتی گیران تیم ملی تست پزشکی ورزشی گرفته شد، خدا را  شکر  من و  سایر کشتی گیران مشکل خاصی نداشتیم. به طور کلی قبل از  مسابقات آسیایی و المپیک از ورزشکاران تست پزشکی ورزشی گرفته می شود.

او درباره  مصدومیت خود پیش از مسابقات جهانی بیان کرد: متاسفانه به علت مصدومیت از ناحیه کمر مسابقات جهانی را از دست دادم اما  در حال حاضر کاملا بهبود یافتم و در جام جهان پهلوان تختی شرکت کرده ومقام نخست را بدست آوردم.در حال حاضر در تمرینات تیم ملی شرکت می کنم.

هادی درباره احتمال کسب سهمیه برای المپیک ۲۰۲۰ گفت: ان شاالله در مسابقات گزینش آسیایی، هم من و هم ورزشکاران ۳ وزن دیگر بتوانیم سهمیه المپیک را بدست آوریم.

او در توصیه به مردم برای شرکت در انتخابات مجلس اظهار کرد: امیدوارم همه مردم با آگاهی به افرادی رای دهند که بتوانند گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار