دبیر فدراسیون وزنه‌برداری: هر کاری بکنیم، آقایان اعتراض می‌کنند

محسن بیرانوند گفت: پس از انتخاب علی حسینی به عنوان مربی تیم‌های پایه باز هم به ما اعتراض شد.

محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزبانی ایران در رقابت‌های وزنه برداری جام فجر اظهار داشت: در کل از نحوه میزبانی که در رشت وجود داشت، راضی بودیم. با توجه به شرایطی که کشور ما داشت، از ۱۳ کشور دنیا شرکت کننده داشتيم و از ۳ کشور دیگر هم مدرس به ایران آمده بود. دبیر کل فدراسیون جهانی هم از نحوه میزبانی ایران در این دوره از بازی‌ها راضی بود و بار‌ها تشکر می‌کرد.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری: هر کاری بکنیم، آقایان اعتراض می‌کنند

بیرانوند درباره رقابت‌های جام فجر ادامه داد: در کنار برگزاری بازی ها، کلاس‌های بین المللی و آنتی دوپینگ هم برگزار شد و در مجموع می‌توانیم بگوییم که میزبانی خوبی را در این دوره از بازی‌ها داشتیم.


بيشتر بخوانيد: مرادی: بسیاری از کارشناسان، رقابت‌های فجرکاپ را در سطح جهانی می‌دانند


در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم

دبیر فدراسیون وزنه برداری در مورد پرداخت نشدن پاداش دلاری به نفرات برتر رقابت‌های وزنه برداری جام فجر بیان کرد: در بین نفرات برتر برخی از ورزشکاران ایرانی حضور داشت که به هر حال می‌توانیم با آن‌ها یک تعاملی داشته باشیم و با کمی تاخیر این پاداش‌ها را پرداخت کنیم. درباره ورزشکاران خارجی هم باید بگویم قرار است در رقابت‌های آینده این پاداش‌ها را بدهیم. البته با آن‌ها نیز تعامل داریم و باید بدانیم که در حال حاضر در یک جنگ اقتصادی بزرگ قرار داریم.

علی حسینی در مربیگری تجربه اش بیشتر می‌شود

او درخصوص اضافه شدن سعید علی حسینی به کادر فنی تیم‌های ملی پایه وزنه برداری تصریح کرد: نکته عجیب درباره حضور علی حسینی در تیم ملی نوجوانان و جوانان اين است که ما هر کاری می‌کنیم، باز هم برخی اعتراض می‌کنند. حضور علی حسینی در تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کار خوب و بزرگی است و ما قصد داریم که علی حسینی در زمینه مربیگری هم تجربه اش بالا برود. او در کلاس‌های بین المللی جام فجر هم حضور داشت و فکر می‌کنم در آینده بتواند یک مربی بزرگ در رشته وزنه برداری باشد.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری: هر کاری بکنیم، آقایان اعتراض می‌کنند


بيشتر بخوانيد: اتحادی بین رستمی و کادر فنی وجود ندارد/ پشتوانه سازی خوبی در تیم ملی نکردیم


مربیان تیم‌های پایه زیر نظر کمیته فنی فعالیت می‌کنند

بیرانوند در مورد کادر فنی تیم‌های پایه و در پاسخ به این سوال که نفر اول در این کادر چه کسی خواهد بود، خاطرنشان کرد: در کادر فنی تیم‌های پایه، علی شاهرخی، مهدی بهرام زاده و علی قربان نژاد در کنار سعید علی حسینی فعالیت می‌کنند، اما زیر نظر کمیته فنی تیم‌های پایه و محمدرضا کاظمی نژاد به کارشان ادامه خواهند داد.

او درمورد رایزنی‌ها برای کسب وایلدکارت بانوان وزنه بردار ایرانی جهت شرکت در رقابت‌های المپیک گفت: در سفری که دبیر فدراسیون جهانی به ایران داشت، مذاکراتی برای دریافت وایلد کارت بانوان مان انجام دادیم و از طرف آن‌ها، قول‌هایی هم گرفتیم. باید صبر کرد و دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. 


بيشتر بخوانيد: مسیر المپیکی کیانوش رستمی/ امید‌ ملی پوش وزنه برداری زنده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار