باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

افزایش میزان سرقت در زمین‌های کشاورزی رباط کریم/ جهاد کشاورزی دیوارکشی کند

طی تماس‌های مکرر کشاورزان منطقه رباط کریم مبنی بر سرقت نهال‌ها در صدد رفع این موضوع گزارشی را تهیه کردیم.

جهاد کشاورزیبه گزارش خبرنگار لطفا تولید گروه اقتصادی  باشگاه خبرنگاران جوان، یک شهروند تهرانی شکایتی مبنی بر ناکار آمدی  سازمان جهاد کشاورزی منطقه  در خصوص دیوار کشی زمین زراعیش در شهرستان رباط کریم، روستای الارد دودانگه مطرح می کند. 

این کشاورز می گوید: اقدامات زیادی در جهت کشیدن دیوار دور زمینم از طریق جهاد کشاورزی رباط کریم انجام داده ام، اما هیچ توجهی در این باره نه تنها صورت نگرفته است  بلکه مرا به مراجع ذی ربط ارجاع می‌دهند  و در دیوان عالی  هم به درخواست من توجه نمی‌کنند. عدم کشیدن این دیوارها محصولات کشاورزی این منطقه را به دست سارقان می سپارد.

وی ادامه داد: حتی سارقان را به کلانتری رباط کریم برده ام، ولی هیچ اقدامی در خصوص آن‌ها صورت نگرفته است.حدوداً بالغ بر ۶۰ راس درخت تبریزی را در تاریخ ۱۵ بهمن ۹۸ شبانه بریده و به همراه فنس‌هایی که به دور زمین کشیده بودم به سرقت برده اند.

این کشاورز که نامش نزد ما محفوظ است در ادامه تاکید کرد که به همین چند مورد ختم نمی‌شود و تمام سیم‌ها و کابل‌های برقی را از سر جایش کندند و به سرقت برده اند.

در نهایت وی درخواست کرد تا جهاد کشاورزی منطقه، پلیس آگاهی و مسئولان مربوط هر چه سریع تر راهکاری برای این موضوع بیاندیشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار