جامعه اسلامی مدیران در بیانیه ای:

ملت ایران با پیروی از رهنمود‌های رهبر انقلاب پشتیبان فلسطین است

جامعه اسلامی مدیران بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه صادر کرد.

ملت ایران با پیروی از رهنمود‌های رهبر انقلاب پشتیبان فلسطین استبه گزارش خبرنگار حوزه   احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه اسلامی مدیران ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه  به شرح زیر است:

بسمه تعالی
بیانیه جامعه اسلامی مدیران ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به تعبیر امام راحل (ره) انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود. نوری که پرده جهل چیره بر جهان را به کنار زد و زوایای تاریک سلطه قدرت‌های مسلط بر جهان را روشن ساخت. ملت بزرگ ایران پس از پشت سر گذاشتن چهل و یک سال از پیروزی انقلاب، همچنان پایبند به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد و حاضر نیستند اندکی عقب نشینی کنند. دستاورد‌های این معجزه قرن آنقدر گران سنگ است که تبلیغات پرهزینه دشمن داخلی و خارجی نتوانسته غباری بر آن بنشاند.

حاصل تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی عبارت است از: خودباوری، مردم سالاری دینی، سرمایه اجتماعی و خودکفایی و خوداتکایی در اقتصاد ملی که به اجمال یادآوری می‌نمائیم:

۱- امروز ملت عزیز و مقتدر ایران اسلامی، خودش را و همه ظرفیت‌های مشهود و نامشهود در اختیارش را باور کرده است و راهبرد ما میتوانیم را برای پیشرفت و تعالی کشور انتخاب کرده است. ایران در سال ۱۳۹۷ در زمره ۱۵ کشور برتر دنیا از نظر تولید علم قرار گرفته است، در دانش سلول‌های بنیادی رتبه دوم در جهان، دانش فضایی و پرتاب ماهواره رتبه دهم، دانش نانو رتبه پانزدهم و فناوری اطلاعات رتبه سیزدهم را به دست آورده است. موشک‌های دوربرد ایران از لحاظ شتاب، سرعت و دقت بعد از روسیه قرار دارد و به لحاظ قدرت نظامی رتبه سیزدهم جهان را دارد. در زمینه دانش هسته‌ای که پیچیده‌ترین دانش فنی است به جرگه ۹ کشور جهان پیوسته است.

۲- در عرصه سیاست خارجی، ایران در تراز ابرقدرتی قرار گرفته است. امروز سیاست خارجی قدرت‌های سلطه گر جهانی در منطقه خاورمیانه و کشور‌های جهان رنگ باخته است. آمریکا برای تداوم حضورش در کشور‌های عربی-اسلامی در چند سال اخیر بالغ بر ۷ هزار میلیارد دلار هزینه کرد ولیکن نه تنها حاصلی برداشت نکرد بلکه سرافکنده از سوریه خارج شد. در عرصه سیاست داخلی، مردم طعم آزادی را بیشتر از هر نقطه‌ای در جهان می‌چشند. در صورتیکه اراده کنند می‌توانند هر اقدام و تصمیمی از سوی هر مقام دولتی و غیردولتی نقد کنند. در انتخابات‌های مختلف بالاترین مشارکت سیاسی را داشته و در پای صندوق رای در یک شرایط سخت رقابتی به فرد مورد نظر خود رای بدهند.

۳-سرمایه اجتماعی دیگر دستاورد انقلاب اسلامی است. مردم حکومت را از خودشان می‌دانند و مسئولان و مدیران ارشد نظام را در متن جامعه احساس می‌کنند. هر چند در سال‌های اخیر به جهت سوء استفاده عناصری محدود با روی آوردن به فساد و اشرافیت، تلاش گردید تا خدشه به این سرمایه گران سنگ وارد شود. لکن مردم همچنان اعتماد خودشان را حفظ نمودند و در صورت لزوم با حضور در صحنه و میدان هر توطئه و فتنه‌ای علیه انقلاب و نظام را نقش بر آب کردند.

۴- در معیار سرمایه انسانی که یکی از مهم‌ترین پارامتر‌های ارزیابی کشور‌ها می‌باشد، ایران با کسب امتیاز ۰.۷۹۸ از میان ۱۸۹ کشور جهان در صدر کشور‌های با توسعه انسانی بالا قرار گرفته است و در آستانه ورود به جمع کشور‌های توسعه یافته بسیار بالا در سال ۲۰۱۷ می‌باشد و در رتبه شصتم جهان قرار گرفته است. به جهت ارتقاء شاخص‌های بهداشت و سلامت، امید به زندگی در سال ۱۳۵۷ که ۵۵ سال بود در سال ۱۳۹۷ به ۷۶ سال رسیده است.

۵-در عرصه اقتصادی علی رغم تحمیل هشت سال جنگ به قیمت تخریب تمامی زیرساخت‌های کشور و اعمال تحریم در ظرف چهاردهه توسط آمریکا، ایران اسلامی امروز از لحاظ محصولات کشاورزی، غذائی و صنعتی نه تنها خود کفاست بلکه به مرز صادرات ورود پیدا کرده است. از فروش ۸ میلیون بشکه نفت متوسط روزانه در سال‌های قبل از انقلاب به کمتر از یک میلیون رسیده است. اما درآمدسرانه در سال ۲۰۱۷ با ۱۹۳۲۰ دلار در رتبه ۵۳ در بین ۱۸۹ کشور جهان با ۸۵ میلیون جمعیت قرار گرفته است.

۶-در حالی که دشمنان جبهه مقاومت با ددمنشی بی بدیلی در حال مبارزه با نهضت‌های آزادیخواهانه منطقه هستند و در همین راستا معامله موسوم به " معامله قرن" را در نوک پیکان حربه‌های خود قرار داده اند ملت شریف ایران با استفاده از رهنمود‌های مقام معظم رهبری استوارتر از گذشته پشتیبان فلسطین عزیز خواهند بود و نمی‌گذارند رژیم غاصب صهیونیستی از موضع ضعف کنونی خارج گردد.

مردم قدرشناس و انقلابی ایران به پاس چنین دستاوردهایی، در جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شرکت نموده و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یاد شهیدان راه آزادی و استقلال کشور و یاد امام راحل (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) را گرامی می‌دارد و بر تداوم این مسیر تعالی بخش به رهبری خلف صالح او پیمان ناگسستنی می‌بندند.

جامعه اسلامی مدیران ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار