دیدار دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس شهر اصفهان با امام جمعه

همزمان با ایام الله دهه فجر جمعی از دانش آموزان انقلابی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اصفهان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدارکردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، همزمان با ایام الله دهه فجر جمعی از دانش آموزان انقلابی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به دیدار نماینده، ولی فقیه و امام جمعه اصفهان رفتند.

در ابتدای این دیدار دانش آموزان گزارشی از فعالیت‌های خود در مدارس ارائه دادند و همچنین نکاتی پیرامون مسائل آموزشی، فرهنگی و اجتماعی را با عنوان دغدغه‌های دهه هشتادی هابا آیت الله طباطبایی نژاد مطرح کردند.

در ادامه امام جمعه اصفهان به دوران نوجوانی و فعالیت‌های آن دوران اشاره کردند؛ و توصیه‌هایی پیرامون دوران نوجوانی و مراقبت از صفات نیک و پرهیز از رذایل اخلاقی به نوجوانان انجمن اسلامی داشتند.

در این دیدار صمیمانه مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، معاون پرورشی و مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اصفهان آقای همچنین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و ۶۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر قرارگاه‌های شهری این تشکل حضور داشتند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.