لحظه فرود دلهره آور هواپیما روی باند فرودگاه

فرود نفس گیر یک فروند هواپیمای مسافربری در انگلیس، مسافران هواپیما را دچار ترس و وحشت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع طوفان سهمگین " کیارا" در اروپای غربی به ویژه انگلیس و ایرلند موجب اختلال در زندگی عادی مردم شده است. بر اثر وقوع این طوفان برق خانه‌ها قطع شده و دیدار‌های ورزشی نیز لغو شده است. اما سرعت این طوفان که در انگلیس ۹۳ مایل بر ساعت (۱۵۰ کیلومتر بر ساعت) سرعت داشته است موجب اختلال در پرواز هواپیما به ویژه فرود آن‌ها در فرودگاه‌ها شده است. این طوفان بزرگترین طوفان طی ۷ سال گذشته در انگلیس بوده است.  

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فرود نفس گیر یک فروند هواپیمای مسافربری را در فرودگاه بیرمنگهام به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که هواپیما در آستانه نشستن روی باند است بر اثر وزش باد به اطراف منحرف می‌شود. در حالی که خلبان تلاش می‌کند هواپیما را روی باند فرود آورد، وزش باد هواپیما را به سمت چپ و راست برده و مانع فرود می‌شود. سرانجام خلبان با مهارت خود موفق به نشاندن هواپیما روی باند می‌شود.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در فرودگاه بیرمنگهام در حالی خبرساز می‌شود که دو شب پیش نیز برخورد صاعقه به یک فروند هواپیمای مسافربری که از این فرودگاه عازم دوبلین، پایتخت ایرلند بود خبرساز شده بود. این حادثه هنگامی رخ داد که دقایقی از برخاستن این هواپیما شرکت هواپیمایی Aer Lingus از روی باند این فرودگاه نمی‌گذشت. این هواپیما بدون حادثه‌ای در فرودگاه مقصد بر زمین نشست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
بايد عقب موتور هواپيماها پخش كن بذارن كه خلبان بتونه با حداكثر قدرت موتور فرود بياد كه اگه نتونست فرود بياد فورا پرواز كنه نه اينكه موقع نشستن مجبور بشه قدرت موتور رو كم كنه و اگه نشد نتونست بشينه نتونه پرواز كنه و سقوط كنه
آخرین اخبار