جدیدترین مدل لئون تحت برند کوپرا منتشر می‌شود

شرکت کوپرا قرار است تا ساخت مدل‌های لئون را بر عهده بگیرد و اولین اتومبیل خود را در فوریه سال جاری به بازار عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار تعداد بسیاری تصاویر خودروی کوپرا لئون، این محصول شرکت سیات قرار شده است تا در ۲۰ فوریه به جهان معرفی شود. این برند خودرو‌های اسپرت اسپانیایی، که یکی از اعضای خانواده VAG است، زیر مجموعه شرکت سئات و زیر سایه این شرکت قرار دارد. همچنین اخیرا شرکت تصمیم گرفت تا سرانجام اطلاعات مقدماتی را برای آرام ساختن طرفداران منتشر کند. شرکت کوپرا قرار است از اولین اتومبیل لئونی رونمایی کند که لوگوی شرکت کوپرا را بر روی خود دارد. این شرکت در نظر دارد تا خودروی جدید خود را در دو مدل هاچبک و واگن تولید و عرضه کند. گفتنی است تصاویر نهایی که از سوی عکاسان جاسوس تهیه شده به نظر می‌آید که نشانگر مدل نهایی و قابل عرضه این خودرو باشند.

جدیدترین مدل لئون تحت برند کوپرا منتشر می‌شود

سخنان مدیر عامل کوپرا

در طی مصاحبات اخیر صورت گرفته با مدیر عامل شرکت کوپرا این اظهار کرد: " خودرو‌های لئون از پرفروش‌ترین مدل‌های شرکت بوده‌اند. فروش این اتومبیل‌ها به بیش از ۴۴۰۰۰ نسخه در نسل پیشین رسیده است" وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود گفت: " با عرضه نسل جدید خودرو‌های لئون شرکت کوپرا، ما قدرتی تازه و بیشتر به این برند می‌دهیم. با توجه به آن که ما قرار است یک شخصیت جدید برای این نسل از خودروی لئون خلق کنیم، این نسل از لئون به پادشاه تمام لئون‌ها تبدیل خواهد شد ".

جدیدترین مدل لئون تحت برند کوپرا منتشر می‌شود

این شرکت سازنده اسپانیایی همچنین تایید کرد که خودروی جدید لئون اولین مدل نسل خود است که از قابلیت شارژ پلاگین هیبریدی برخوردار خواهد بود. گفتنی است که سال پیش مدیر عامل این شرکت اعلام کرده بود که خودرو‌های پلاگین هیبریدی قرار است تا به یک موتور ۱.۴ لیتری هیبریدی مجهز شود. همچنین قدرت این نوع خودرو‌ها قرار بود ۲۴۱ اسب بخار در نظر گرفته شود. به گفته این مدیر عامل، مدل جدید لئون توسعه یافته است تا الهام بخش‌های دیگر کارخانه باشد. جدیدترین خودروی شرکت کوپرا نه تنها از یک موتور قدرتمند بهره می‌برد بلکه در سیستم‌های دیگر مانند ترمز دقیق‌تر و فرمان جدید نیز با پیشرفت مواجه شده است.

جدیدترین مدل لئون تحت برند کوپرا منتشر می‌شود


بیشتر بخوانید: کوچک‌ترین طراحی مفهومی کراس‌اوور کیا معرفی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار