دربی اصفهانی‌ها در هفته هفدهم لیگ فوتبال بانوان

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۵ بهمن ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های ایلام، بندرانزلی، بم، سنندج، شیراز و اصفهان پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین دیدارها، ۲ تیم همشهری سپاهان و ذوب آهن در نصف جهان با یکدیگر بازی می‌کنند و در رقابتی دیگر، تیم‌های مدعی وچان کردستان و شهرداری سیرجان برای جدالی حساس به مصاف هم می‌روند.

برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

پالایش گاز ایلام _ سینا بوشهر

پالایش گاز در این هفته میزبان تیم بوشهر خواهد بود. پالایشی‌ها تا اینجای فصل با کسب ۳۱ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و می‌تواند در صورت کسب سه امتیاز این بازی با یک پله صعود در رده چهارم جدول قرار بگیرد و فاصله امتیازات خودش را با سایر رقیبان بالای جدولی کمتر کند. در طرف مقابل تیم سینا بوشهر قرار دارد که در تمام این هفده هفته از آغاز لیگ بانوان سه امتیاز کسب کرده است و اکنون در انتهای جدول قرار دارد و برای بهبود جایگاه خود و یک پله صعود نیاز به امتیاز این دیدار دارد.

ملوان بندرانزلی _ آویسا خوزستان

تیم ملوان در دیگر بازی این هفته میزبان آویسا خوزستان خواهد بود. ملوانی‌ها تا اینجای لیگ با ۱۷ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارند و برای صعود به یک پله بالاتر به دنبال کسب پیروزی در این بازی خانگی هستند. در طرف مقابل تیم آویسا قرار دارد که با چهار امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است و برای بهبود وضعیت خود در مسابقات این فصل باید به فکر کسب امتیازات بیشتری از بازی‌های باقی مانده باشد.

شهرداری بم _ همیاری ارومیه

شهرداری بم در هفته هفدهم فوتبال بانوان میزبان تیم همیاری خواهد بود. شهرداری بم تا اینجای فصل بدون هیچ شکستی، با کسب ۴۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و به دنبال حفظ رکورد‌های خود تا پایان این فصل است. در سوی دیگر تیم همیاری ارومیه قرار دارد که با ۱۳ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و می‌تواند با کسب امتیاز از این دیدار صعودی یک پله‌ای در لیگ داشته باشد.

وچان سنندج _ شهرداری سیرجان

وچان سنندج در حساس‌ترین دیدار این هفته میزبان شهرداری سیرجان خواهد بود. تیم وچان در حال حاضر با ۴۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و برای رسیدن به صدر لیگ، تلاش زیادی برای کسب امتیاز می‌کند. وچانی‌ها در دور رفت مسابقات توانستند در برابر تیم سیرجان به پیروزی برسند و اینک تقابل سختی برای پیروزی بین این ۲ تیم وجود خواهد داشت. در سوی دیگر تیم شهرداری سیرجان با ۳۵ امتیاز در رده سوم جدول است و برای رسیدن به رده‌های بالای لیگ به دنبال موفقیت‌های بیشتر است.

آذرخش زاگرس شیراز _ هیات البرز

آذرخش شیراز در این هفته میزبان هیات البرز خواهد بود. تیم آذرخش هم اینک با کسب ۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و برای بهبود جایگاه خود باید امتیازات بیشتری را به دست آورد. در طرف دیگر تیم البرز با ۲۲ امتیاز، ششم جدول است و برای پیروزی در این بازی تلاش زیادی می‌کند.

سپاهان _ ذوب آهن

سپاهان اصفهان در این هفته به مصاف تیم همشهری خود، ذوب آهن می‌رود تا در یک دیداری حساس، هر ۲ تیم برای کسب پیروزی تلاش کنند. سپاهان در حال حاضر با ۳۵ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و می‌تواند با شکست حریف دیرینه خود به رده سوم صعود کند و در سوی دیگر، ذوبی‌ها با ۱۸ امتیاز در رده هفتم هستند و برای ارتقا جایگاه خود نیاز به امتیازات بیشتری دارند.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار