بسته الحاقی جدید بازی Metro Exodus عرضه شد

شرکت 4A Games با انتشار تریلری از بسته الحاقی Sam’s Story، خبر از عرضه این DLC داد.

بسته الحاقی جدید بازی Metro Exodus عرضه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Metro یکی از پرطرفدارین‌ترین مجموعه‌های رایانه‌ای است که توسط شرکت 4A Games توسعه داده می‌شود و در سبک آخرالزمانی و اکشن ساخته شده است. آخرین نسخه از این مجموعه Metro Exodus نام دارد که حدود سک سال پیش وارد دنیای عناوین رایانه‌ای شد اما به دلیل وجود داشتن ایرادات زیاد نتوانست به موفقیت نسخه‌های قبلی خود دست پیدا کند؛ شرکت سازندهد نیز به طور دائم در حال برطرف کردن مشکلات موجود در بازی بود و دائما با عرضه بروزرسانی‌های جدید ایرادات موجود در این بازی را برطرف می‌کرد.

شرکت 4A Games چند ماه پیش یک بسته الحاقی برای این بازی عرضه کرد و از این طریق قصد داشت علاوه بر حل کردن مشکلات موجود در بازی داستانی جدید را وارد آن کند تا گیمرها ایرادات موجود در این بازی را فراموش کنند و به نوعی این بسته الحاقی جانی دوباره به بازی Metro Exodus دهد. اما شرکت سازنده این بازی حدود دو هفته است که اعلام کرده قصد دارد دومین بسته الحاقی این بازی را در دسترس کاربران قرار دهد که Sam’s Story نام دارد.

بسته الحاقی جدید بازی Metro Exodus عرضه شد

ظاهرا داستان این بسته الحاقی به این گونه است که فردی به نام سم قصد دارد برای پیدا کردن خانواده خود که حدس می‌زند زنده هستند، وارد یکی از شهرهای خالی از سکنه شود. اما شرکت 4A Games با انتشار تریلری اعلام کرد که این بسته الحاقی هم اکنون در دسترس گیمرها قرار دارد. بر اساس آنچه که در تریلر این بسته الحاقی مشاهده می‌شود، گیمر در آن علاوه بر مبارزه با موجودات آخرالزمانی، باید با برخی از افراد که در شهر مورد نظر سم است نیز بجنگد و آن‌ها را از بین ببرد.


بیشتر بخوانید: ظاهر شدن شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو در تصاویر تبلیغاتی


احتمالا در این راه سم با فردی آشنا خواهد شد که به کمک او می‌تواند خانواده خود را پیدا کند؛ با این حال هنوز انتهای داستان این بسته الحاقی چه خواهد شد و باید منتظر انتشار ویدیوهای این بسته الحاقی از سوی گیمرها باشیم. بسته الحاقی Sam’s Story هم اکنون برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر ها قرار دارد. در ادامه تریلر این بسته الحاقی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار