جانشین علی نژاد در ووشو مشخص شد

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو چند روز دیگر از این فدراسیون جدا و فرد دیگری جانشینش می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو مدتی پیش به عنوان سرپرست معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد و چند روز دیگر مهلت سرپرستی اش به پایان می‌رسد و حکم معاونت را از سوی وزیر ورزش و جوانان دریافت می‌کند.  

برهمین اساس علی نژاد از فدراسیون ووشو می‌رود و وزارت ورزش و جوانان باید تا زمان انتخابات برای این فدراسیون ووشو، سرپرست انتخاب کند. گفته می‌شود خسروی کارمند وزارت ورزش و جوانان گزینه اصلی برای جانشینی علی نژاد است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او به عنوان سرپرست فدراسیون ووشو انتخاب می‌شود.  

یکی از مدیران فدراسیون ووشو ضمن تایید این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مهلت ۳ ماه سرپرستی علی نژاد در سمت جدیدش در وزارت ورزش و جوانان چند روز دیگر به پایان می‌رسد به همین علت به احتمال زیاد علی نژاد چند روز دیگر حکم معاونت توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دریافت می‌کند و بعد از آن باید برای فدراسیون ووشو سرپرست تعیین شود. من هم شنیدم خسروی بیشترین شانس برای سرپرستی فدراسیون ووشو دارد چرا که سابقه حضور در این فدراسیون هم داشته است و با مسائل این فدراسیون آشناست.  


بیشتر بخوانید: علی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار