مدرس حوزه و دانشگاه:

شهید سلیمانی محبوب گروه‎های مختلف بود/ از هر که برای انقلاب مفید بود استقبال می‌کرد

استاد حوزه و دانشگاه گفت:در جریان شهادت سردار سلیمانی خیلی از افراد اطلاعیه دادند که کسی فکرش هم نمی‏‌کرد و این ناشی از محبوبیت او بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام ناصر رفیعی محمدی  استاد حوزه و دانشگاه در مراسم چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله بوشهر، بیان کرد: هنر سردار شهید قاسم سلیمانی کمک به ایجاد وفاق بین مسلمانان، گروه‌‏ها و قشر‌های مختلف جامعه بود.

او افزود: هرچند کشور از تندروی‌‏های غیرعاقلانه لطمه زیادی خورده، اما هنوز هم برخی‌ها هستند که می‌خواهند پشت تریبون همه چیز را بهم بریزند و با رویکرد اشتباه، افراد را از قطار انقلاب پیاده می‏‌کنند.

این مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: سردار شهید سلیمانی در عین حالی که خط قرمز داشت، اگر احساس می‏‌کرد کسی ۴۰ درصد برای انقلاب مفید است و ۶۰ درصد اشکال دارد، از او استقبال می‎کرد.

رفیعی محمدی عنوان کرد: در جریان شهادت سردار سلیمانی کسانی اطلاعیه دادند که آن‌ها را قبول نداریم و هنوز هم ممکن است ممنوع تصویر باشند و حتی آدم‎هایی از چپ و راست، داخل و خارج کشور، هنرپیشه و سلبریتی‌‏ها برای شهادت سردار اطلاعیه دادند که کسی فکرش هم نمی‏‌کرد و این ناشی از محبوبیت این سردار بود.

او بیان کرد: شاید کسی فکر کند محبوبیت سردار سلیمانی به علت نداشتن موضع سیاسی است، اما همه می‎دانستند خط قرمز او رهبر معظم انقلاب است. اما در همین حال یک سخنرانی جنجالی از او دیده نشده است.

این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: ولی برخی گاهی به اسم سپاه و جا‌های دیگر همه را به هم می‎ریزند و ایجاد یاس می‎‏کنند که چنین موضوعی غلط و مغایر با تاکید‌های رهبر معظم انقلاب برای امید آفرینی است.

رفیعی محمدی افزود: سردار سلیمانی به دولت نیز کمک می‌کرد، حتی برای فروش نفت قدم جلو می‎گذاشت و جایی که می‎دانست حرفش برای رئیس جمهور کشوری خریدار دارد برای حفظ نظام پیشگام می‎شد.

او ادامه داد: با این وجود گاهی اقدام به بریدن شاخه‎‏ای می‏‌کنیم که خودمان روی آن نشسته‌‏ایم و نمی‎دانیم اگر بریده شود، همگی می‎افتیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه  بیان کرد: خدادوستی، تواضع، استحکام در برابر دشمن، جهاد و نترسیدن از سرزنش‌ها از دیگر ویژگی‎های بارز سردار شهید سلیمانی بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.