بارندگی به راه های روستایی جنوب خسارت زد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: بارندگی به بستر راه‌های روستایی ۴ شهرستان در جنوب کرمان خسارت زد و باع تخریب شانه، بستر و آب بردگی محور‌های ارتباطی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ‍ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه با بارش باران به ویژه در ارتفاعات شهرستان‌های جنوبی استان محور رودبار _ ایرانشهر که بعلت سیلابی شدن آبنما‌ها اواخر شب گذشته مسدود شده بود با همت راهداران امروز بازگشایی و زیر بار تردد قرار گرفت.

مسعود جمیلی از خسارت بارندگی به بستر راه‌های روستایی ۴ شهرستان در جنوب کرمان خبر داد و گفت: تخریب شانه، بستر و آب بردگی محور‌های ارتباطی از جمله این خسارت‌ها است که بعلت خاکی بودن محور‌ها این نوع خسارت‌ها در هربارندگی به وجود می‌آید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۴۰ نفر نیروی راهدار با ۷۰ دستگاه راهداری در قالب طرح راهداری زمستانی آماده باش هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت:در صورت اعلام هرگونه مسدودی راه‌ها اطلاعیه‌های صادره مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل از طریق روابط عمومی به اطلاع مردم و رانندگان خواهد رسید.

شماره ۱۴۱مرکز مدیریت راه‌ها هم برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار