فرماندار ویژه آبادان؛

همه نامزد‌ها طبق زمان در نظر گرفته شده تبلیغ کنند

فرماندار ویژه آبادان گفت: همه نامزد‌ها طبق زمان در نظر گرفته شده تبلیغ کنند و به هیچ عنوان از ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۱ اسفند ۹۸ فراتر نروند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان امروز در نشست توجیهی با نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های مالی تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات باید کاملا شفاف باشد و نامزد‌ها باید نماینده‌هایی را در این زمینه به فرمانداری معرفی کنند.

او همیچنین به نحوه فعالیت تبلیغاتی نامزد‌ها و هوادارانشان و حقوق و تکالیف آنان اشاره کرد و تاکید کرد: همه نامزد‌ها طبق زمان در نظر گرفته شده تبلیغ کنند و به هیچ عنوان از ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۱ اسفند ۹۸ فراتر نروند.

فرماندار ویژه آبادان درباره برگزاری انتخابات هم گفت: دو هزار و ۵۰۰ نفر وظیفه برگزاری انتخابات را در آبادان به عهده دارند و هزار و ۵۰۰ نفر هم برای احتیاط در مواقع ضروری در نظر گرفته شده اند.

موسوی شعب اخذ رای در شهرستان آبادان را ۱۳۸ شعبه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۶ شعبه بصورت سیار کار جمع آوری آرای شهروندان واجد شرایط را به عهده دارند.

او به تایید صلاحیت شدگان نهایی انتخابات آتی مجلس اشاره کرد و گفت: ۶۱ نفر برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کردند و در نهایت ۲۲ نفر تایید صلاحیت شدند که یک نفر از تایید صلاحیت شدگان نیز انصراف داد.

فرماندار ویژه آبادان گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ نفر برای کسب سه کرسی نمایندگی آبادان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.