تایید صلاحیت ۳۵۵ نامزد انتخابات مجلس در فارس

صلاحیت ۳۵۵ نامزد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان فارس به تایید نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان فارس از تایید صلاحیت ۳۵۵ نامزد انتخابات مجلس در فارس خبر داد و گفت: این تعداد داوطلب تایید صلاحیت شده از بین ۹۲۴ داوطلب ثبت نام شده، انتخاب شده اند.

جوکار افزود: اسامی تایید صلاحیت شدگان نهایی به وزارت کشور معرفی شده است.

او ادامه داد: ۳۵ داوطلب هم در این مدت، حوزه انتخابی خود را از حوزه‌های انتخابی سایر استان‌ها به حوزه‌های فارس تغییر دادند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان فارس گفت: تبلیغات انتخاباتی داوطلبان از ساعت ۸ صبح روز ۲۴ بهمن آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه خواهد داشت.

جوکار افزود: داوطلبان در یک هفته فرصت تبلیغات، رعایت قانون تبلیغات را مدنظر داشته باشند و تخلف و جرمی را در این ایام انجام ندهند چرا که قطعا با تخلفات احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان فارس با بیان اینکه انتخابات اولین میان دوره‌ای مجلس خبرگان همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، گفت: ۲ نفر از داوطلبان برای انتخابات خبرگان رهبری رقابت خواهند کرد.

جوکار بیان کرد: حدود ۱۲ هزار شبکه نظارتی کار نظارت بر انتخابات امسال را بر عهده خواهند داشت.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز ۲ اسفند در ۳ هزار و ۲۲۷ شعبه اخذ رای در استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار