فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:

شهادت سردار سلیمانی پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورده است

سرهنگ پاسدار خوشقدم گفت: امروز شهادت سردار قاسم سلیمانی بیشتر از زمان حیاتش پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در نشست سیاسی بصیرتی و مراسم چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در شاهرود گفت: امروز خون شهید سلیمانی منطقه و جهان را فرا گرفته و شهادت این سردار دل‌ها امروز بیشتر از زمان حیاتش پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورده است.

او با تاکید بر اینکه امروز تک تک ملت ایران خود یک قاسم سلیمانی باید باشند افزود: سردار سلیمانی دارای ویژگی‌های فراوانی است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به اخلاص، اخلاق، ولایت مداری و مردم داری و مبارزه با ظلم و تروریست این شهید اشاره کرد و این‌ها سبب شده ملل مختلف جهان عاشق او باشند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه امروز ما باید فرهنگ سردار شهید سلیمانی را در جامعه ترویج نماییم تصریح کرد: خون حاج قاسم سلیمانی سبب اتحاد و همدلی بین مردم ایران و منطقه و حتی جهان شده است.

سرهنگ خوشقدم با اشاره به انتقام سخت از دشمنان در شهادت سردار سلیمانی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار چشمگیر بود و باید از بصیرت ملت تشکر کرد که این مهم خود یک سیلی محکم دیگری به دشمنان این نظام بود و شرکت در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح نیز انتقام دیگری از استکبار جهانی خواهد بود تا چشم طمع آنان از این کشور قطع شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار