خسروی: صحبتی درباره حضور من در فدراسیون ووشو نشده است

معاون قهرمانی دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: صحبتی درباره سرپرستی من در فدراسیون ووشو  مطرح نشده و هیچ چیز مشخص نیست.

خسروی: صحبتی درباره سرپرستی ام در فدراسیون ووشو  مطرح نشدعلیرضا خسروی معاون قهرمانی دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه گزینه اصلی جانشینی علی نژاد و سرپرستی فدراسیون ووشو است، اظهار کرد: صحبتی درباره سرپرستی من در فدراسیون ووشو  مطرح نشده است و هیچ چیز مشخص نیست. یک ماه دیگر از سرپرستی علی نژاد در وزارت ورزش و جوانان مانده است و در حال حاضر حرف خاصی برای جانشینی علی نژاد در فدراسیون ووشو زده نشد. 

خسروی درباره اینکه پست سرپرستی فدراسیون ووشو را قبول می‌کند، گفت:  من مطیع وزارت ورزش و جوانان هستم و اگر وزیر ورزش و جوانان و علی نژاد دستور بدهند سرپرستی فدراسیون ووشو را می‌پذیرم.  

او درباره اینکه با رشته ووشو آشنایی دارد، بیان کرد: من ۴ سال نایب رئیس  فدراسیون ووشو بودم و عضو کمیته فنی ووشو هم هستم. با این رشته ورزشی زندگی کردم و شناخت خوبی از ووشو دارم.  

خسروی درباره اینکه با رفتن علی نژاد آینده ووشو به چه صورت می‌شود، اظهار کرد: علی نژاد کار‌های زیربنایی زیادی در ووشو انجام داده است و بعد از رفتن او همین روند ادامه پیدا می‌کند. به نظرم علی نژاد از ووشو کنار نمی‌کشد و راهنمایی و حمایت‌های لازم  را انجام می‌دهد.  

رئیس کمیته فنی فدارسیون ووشو درباره جلسه این کمیته اظهار کرد: جلسه خوبی برگزار شد. یکسری از الفاظ و تکنیک‌های ووشو را آماده کردیم تا همه جا استفاده شود. آزمون‌های دان ۵، ۶ و ۷ هم  در جلسه کمیته فنی بررسی شد.  


بیشتر بخوانید: جانشین علی نژاد در ووشو مشخص شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.