رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد:

برنامه ریزی ویژه برای بازگشایی راه های مواصلاتی مسدود شده بر اثر برف

نوبخت گفت: مشکل قطعی برق استان گیلان تا فردا رفع می شود و همچنین برنامه ویژه ای برای بازگشایی راه ها تدوین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه که برای رسيدگی و بررسی مشكلات آسيب‌ديدگان بارش سنگين برف به استان گیلان سفر کرده است در گفت و گو با شبکه خبر تصریح کرد: آنچه در بازدید هوایی مشاهده شد متاسفانه همه راه های فرعی زیر برف است و دسترسی محلی مشکل دارند.

او ادامه داد: مشکل قطعی برق تا حدودی برطرف شده است اما هنوز حدود ۶ درصد از کل مشترکان استان برق ندارند که وزیر نیرو از روز گذشته برنامه ریزی لازم انجام داده و فردا به این استان می آید. برق تمامی مشترکان استان گیلان تا فردا وصل خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: برنامه ویژه ای برای بازگشایی راه های مواصلاتی شهری و روستایی هم مدون خواهد شد و به زودی به شرایط عادی بر می گردیم.

بر اساس این گزارش از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ۳۰ میلیارد تومان بابت تأمین هزینه‌های ضروری اولیه و بازسازی زیربناها و تأسیسات عمومی آسیب دیده ناشی از برف استان گیلان تخصیص یافت.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نو
۲۱:۴۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
یک سوال؟آیا اگر ایشان نمیرفت برف قطع نمیشد.آیا مسئولین کوتاهی میکردند.جاده هابازنمیشد.آیا بازدید هوایی همدردی با مردم است.آیااین وظیفه ایشان بود یا وزیر راه ونیرو؟؟؟؟
آخرین اخبار